Facebook je nekoč obljubil, da je Facebook zastonj in da bo vedno tako. Res je, je zastonj, če pa hočeš povečati doseg objave svoje znamke, pa je potrebno plačati. In to je zelo uspešen model, ki se jim vsak dan bolj obrestuje. Če je premalo zaslužka, potem se malce spremeni algoritem in podjetja so pripravljena plačati še višje vsote, zato da dosežejo potencialne stranke.

Razumem promocijo za podjetja in blagovne znamke. Malce manj pa razumem novo potezo Facebooka, ki omogoča promoviranje objav na osebnih profilih. Pri Facebooku so očitno ugotovili, da imajo tudi zasebni uporabniki dovolj denarja pod palcem in jim omogočili, da njihove objave dosežejo večje število uporabnikov – če jim seveda plačate za to:

Now you can promote this post to move it higher in friends’ News Feeds and help them notice it. Any post that you pay to promote will be marked as Sponsored

Kalkulacija je preprosta – preko 1.230.000.000 uporabnikov ima Facebook. Če vsak 10.000 uporabnik plača to promocijo na dan, je to dodatnih 615.000$ za Facebook dnevno. Kar pa niti ni tako zanemarljivo, ker to letno prinese 224.475.000$ – malce manj kot polovica vrednosti prodaje Mercatorja.

Če česa ne morem očitati Facebooku je dejstvo, da zna iz vsake malenkosti narediti odlično monetizacijo. In tudi v tem primeru je zadaj precej jasen cilj! Bolj me skrbi, kaj vse še prihaja iz njihove strani!

facebook_promote

One Response to Facebook – promote an important post

  1. Anonymous says:

    Facebook dejansko zelo slabo in konzervativno monetizira svojo platformo, tako da je trditev, da dela odlično monetizacijo iz vsake malenkosti, lahko samo odraz popolnega nepoznavanja monetizacije socialnih omrežij oz. user generated vsebine kot celote. Slednje samo potrjuje mojo oceno statusa avtorja v ekosistemu poznavalcev IT tehnologij oz. lahko tudi specičino socialnih omrežjih. V tem ekosistemu se po moji oceni, ki temelji na predstavljenih zapisih (večih), avtor prispevka uvršča v kategorijo – izven razreda, vendar na žalost ne v kontekstu, ki si ga sicer predstavljamo za to kategorijo.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.