Izbrana kakovost – znak za novo shemo kakovosti

Ministrstvo za kmetijstvo se je odločilo. Slovenija bo dobila nov znak za shemo kakovosti – Izbrana kakovost, ki so ga ustvarili v agenciji Votan komunikacije. In glavni cilj te nove označbe za Izbrano kakovost je promocija slovenskih kmetijskih in živilskih proizvodov. Zmagovalec natečaja je za svojo rešitev prejel 10.000 eurov nagrade!

Zmagovalno delo izgleda takole in sedaj si ga predstavljajte na domačem siru, pršutu, vinu, vodi… Ali vam pije vodo? Meni nikakor ne..

znak_izbrana_kakovost

Ok, grem po vrsti. Slovenija ima cel kup oznak za domače poreklo, za kakovost in vse ostalo. Znaki so takšni kot so in komunicirajo to, kar komunicirajo. Tale izbira novega znaka pa je precej smešna – ja, v znaku se skriva “smajli”, s katerim želijo povedati potrošnikom, da kupujejo svinjsko drage domače izdelke, ki so sicer kakovostni, saj so opremljeni s tem znakom!

Znak daje občutek odtisa – sicer si niti pod razno ne predstavljam kako bo tole funkcioniralo na različnem spektru izdelkov, ampak če bi bil sam proizvajalec kmetijskih in živilskih proizvodov s svojo blagovno znamko, niti pod razno ne bi želel, da se tole pojavi na mojem produktu! Me zanima, če so dali testirati rešitve, ki so jih prejeli v natečaju tudi potrošnikom, ki bodo v končni fazi iskali ta znak na policah izdelkov v trgovinah (not!).

O označbah v Sloveniji in vsem tem je bilo že veliko govora. Slovenija bi potrebovala sistem označevanja, ki bi bil smiseln, predvsem pa bi imel predvidene vse mogoče nastavke. Sicer bomo vsakič znova dobili nekaj, kar nima veze z ničemer in bo kriterij predvsem všečnost članom komisije, ki vodi izbiro.

Seveda pa obstaja tudi možnost, da se povsem motim, ker se ne spoznam na oblikovanje in možnost uporabe na različnih produktih. In v končni fazi bo zaprmej Ministrstvo za kmetijstvo tudi oglaševalo tale znak in porabilo precej sredstev za njegovo vzpostavitev. Seveda obstaja še možnost, da Bruselj v v drugi polovici leta 2015 ne potrdi tega znaka!

  1. Na spletni strani agencije pravijo: “Znak je oblikovan tako, da predstavlja »Smeškota«, ki asociira na zadovoljstvo ob nakupu,…”

    Ta smeško bolj asociira na posmeh, ne pa na kakršno koli zadovoljstvo. Ampak ja, strokovnjaki so ta znak pripravili in oni že vedo, kaj in kako ;)

    Me pa zanima, zakaj ministrstvo ni takšne naloge zaupalo kakšnim študentom, ki se ukvarjajo z oblikovanjem itd.? Zagotovo bi prišli do boljše, inovativnejše rešitve, ministrstvo bi verjetno stala celo nekaj manj denarja, študentom pa bi oblikovanje predstavljajo odličen izziv…

  2. In kaj je bilo narobe z SQ?

    Se spet (jezikovno) zapiramo v lastne domače planke?

    In če že nikakor ne moremo brez amaterizma, zakaj ne damo znak izdelati na natečaju prvošolcev?

  3. s SQ je narobe ker ni znak ministrstva ampak zveze. Vrtičkarstvo.

  4. ALi predno so nekomu podelili nagrado 10.000€ niso preverili če znak deluje na embalažah? Ker trenutno lahko del kjer piše država pridelave in predelave prebereš samo ob pločniku ko se sprhodiš mimo velikega jumbo plakata. ker trenutno na embalažah lahko vidiš samo dve črti.

Komentarji so zaprti.