Ali kdo ne ve, kaj je TAG Heuer? Verjetno je vsak od nas že slišal za ure TAG Heuer, ki so sinonim za prestiž – vseeno ne toliko prestižne kot so Patek Philippe, vendar so njihove cene za marsikoga nedostopne. Zgodba TAG Heuer se je začela že daljnega leta 1860 in v letu 1999 je podjetje kupil konglomerat LVMH Moët Hennessy • Louis Vuitton.

Oglasi za TAG Heuer so drugačni od vseh ostalih oglasov, ki jih vidimo. So namenjeni določeni ciljni javnosti, predvsem pa so to oglasi, ki so povsem image oglasi. Takšen je tudi njihov zadnji oglas TAG Heuer – Don’t Crack Under Pressure, ki je sinergija občutij, sporočil in šele na koncu branda TAG Heuer.

Ali tak oglas prodaja? Je to sploh pomembno, ko si brand, kot je TAG Heuer? Ali se bo res kdo na podlagi TV oglasa odločil za nakup ure za 5 in več tisoč eurov?

tag_heuer

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.