Končno se v Sloveniji nekaj premika tudi na področju zunanjega oglaševanja. Agencija Formitas BBDO je za naročnika Citroën pripravila inovativen “billboard” za njihovo novo vozilo Citroën Jumper.
Zakaj mi je oglas za Citroën Jumper padel v oči? Ker je simpatičen in preprost, pa vendar zelo dobro deluje v kontekstu predstavitve prednosti tega novega modela vozila in ker gre za inovativno uporabo billboarda, kar je pri nas dokaj redko. Upam, da to ni osamela akcija, ampak nas bodo končno takšne in podobne stvari končno začele “pozdravljati” iz billboardov namesto abotnih obrazov in mutacij mutacij, kot smo jih navajeni sedaj. Prav tako pa tudi upam, da so takšne akcije vzpodbuda za druge agencije, da se lotijo projektov, ki presegajo pričakovanja svojih klientov, predvsem pa ki presegajo lastne omejitve, ki si jih ljudje ponavadi postavljajo, ko snujejo celovite oglaševalske rešitve.
Glede na to, da je bilo že kar nekaj zanimivih oglaševalskih akcij na “city light” oglasnih površinah, ni šment, da ne bi Europlakat bil pripravljen narediti vse, da so njihove oglaševalske površine precej bolj inovativne in uporabniško prijazne!
Bravo Formitas BBDO – tole bo zaprmej nagrada na Outstandingu in SOFu!