Na dirki F1 v Suzuki, se je voznik Jules Bianci hudo poškodoval – njegovo stanje je kritično. Glede na to, da ni bilo uradnega posnetka, kako je prišlo do te nesreče je to vzbujalo precej sumov, da je vozilo, ki je odstranjevalo vozilo Adriana Sutila posledično bilo krivo za vse skupaj Pred pol ure me je presenetil video Jules Bianchi Crash Suzuka F1 2014, ki zelo natančno prikazuje, kaj se je zgodilo. Vendar to še ni vse.

Posnetek, ki ga je uporabnik, ki je posnel vse skupaj iz tribune, kjer je sedel, je bil iz YouTubea odstranjen po nekaj minutah – ravno prav, da sem si ga lahko ogledal. Posnetek je bil odstranjen zaradi “Jules Bianchi Cra…” This video is no longer available due to a copyright claim by Formula One Management. – kar pomeni, da si Formula One Management lasti tudi avtorske pravice za vse posnetke, ki nastanejo na dirkah Formule 1 in jih naredijo obiskovalci, ki za to plačajo karto. Mogoče se motim, ampak tole mi precej smrdi vse skupaj, saj je ta posnetek tisti, ki dejansko prikaže, zakaj je prišlo do nesreče Julesa Bianchija. Glede na to, da je Formula One Management očitno zelo močan, predvsem pa ima dovolj kapitala, sem vesel, da je internet v tem primeru precej velik in da so se takoj pojavili posnetki na drugih portalih, ki dejansko prikazujejo nekaj, kar bi verjetno Bernie & Co. poskušali skriti.

Dolžan opravičilo, na katerega me je opozoril fotograf Sašo Domijan in ki razjasni marsikaj in verjetno se nihče ne zaveda tega:

VISITOR REGULATIONS NÜRBURGRING BETRIEBSGESELLSCHAFT
9. You are not allowed to produce, store, record or transmit any kind of audio, photo or audiovisual material (hereinafter referred to as recordings) of, during or in connection with the Event. Furthermore, you are not allowed to store, record or transmit any information and data, including but not limited to official time measurements, results, performances, telemetry, weather or data of the race management. Any kind of equipment suitable to perform the aforementioned actions is forbidden on the premises. Unless otherwise stated, private electronic equipment (including cameras, mobile phones and other portable devices for private communication) is allowed on the premises. Provided that any recordings, data and any photo material, including photos and any kind of freeze frames which can be produced from the recordings of the Event that were taken, stored and/or produced after the Event, will only be used for personal, private and not for commercial purposes.

10. By entering the premises you agree that: a) the use of the aforementioned recordings, data and photos for any kind of public advertising, exhibition, commercial profit or any other purpose (except private use) is strictly forbidden without the prior written consent of FOWC or Nürburgring Betriebsgesellschaft mbH and shall be regarded as breach of terms and conditions for which you may be held liable, b) if so requested by Nürburgring Betriebsgesellschaft mbH or FOWC, you shall assign in writing the exclusive right of use and any intellectual property rights regarding any photo material or recordings you have produced, created, stored or recorded of, during or in connection with the Event to Nürburgring Betriebsgesellschaft mbH or FOWC, and c) FOWC (and any third party authorized by FOWC from time to time) may use the recordings for the purposes of, or in connection with any publication, exhibition or broadcast (including any advertising or promotional literature, campaign or material) in any media worldwide and approved by FOWC including where such recordings include any images of you and you waive any and all personality and privacy rights to the extent necessary to permit such use.

Jules Bianchi Crash Suzuka F1 2014 posnetek si lahko ogledate na naslovu http://mirror.ninja/sc60, ali pa v spodnjem animiranem GIFu, ki prikaže zakaj je prišlo do nesreče.

Jules Bianchi Crash Suzuka F1 2014

Jules Bianchi Crash Suzuka F1 2014

Jules Bianchi Crash Suzuka F1 2014

2 Responses to Jules Bianchi Crash Suzuka F1 2014

  1. Iztok pravi:

    Ne razumem, zakaj naj bi bil bager kriv za nesrečo? Krivi so organizatorji, ker niso zavarovali prizorišča s tistim avtom, ki ima signalne luči…al pa da bi prekinili tekmo. Bager je pa samo svoje delo opravljal. Če ga ne bi, bi pa bile pritožbe, zakaj niso takoj odstranli razbitin… In nesrečen splet okoliščin je, da je tip s polno hitrostjo priletel ravno tja…

  2. Miko pravi:

    “v spodnjem animiranem GIFu, ki prikaže zakaj je prišlo do nesreče.”

    Gif prikaže, zakaj je nesreča bila dosti hujša, kot bi lahko bila, če bager tam nebi odstranjeval dirkalnika, ki je malo pred tem odletel iz steze na istem mestu.
    Do nesreče pa je prišlo ker:
    1) je Bianchi (verjetno) peljal prehitro
    2) ker je steza na tem delu očitno zelo spolzka (zato je že en dirkač končal v varnostni ograji)
    3) organizatorji niso na stezo poslali varnostnega avtomobila, kot je napisal Iztok

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.