Si predstavljate, da lahko med gledanjem oglasov na televiziji, sami vplivate na predvajano vsebino oglasa? Da vam ni potrebno iskati daljinskega upravljalca in preklapljati med 100+ programi? Interaktivni TV oglas za vozilo Škoda Yeti je možno sedaj videti in testirati na Planet TV in je plod razvoja podjetja Castoola in agencije PM.

S tem so uporabniki pametnih TV-sprejemnikov prvič v Sloveniji dobili možnost, da neposredno vplivajo na vsebino – s pomočjo pritiska ustreznega gumba na daljincu vstopijo v interaktivno aplikacijo, rezervirajo testno vožnjo, ali pa se potegujejo za nagrade v kvizu.

Kako tehnologija za predvajanje interaktivnih oglasov deluje?
Združitev TV-programa in spleta s pomočjo standarda HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband Television) omogoča ciljano posredovanje vsebin v realnem času, kar pomeni, da lahko gledalci ob gledanju istega linearnega programa s pritiskom rdečega gumba pregledujejo različne vsebine, ki so odvisne od vrste programa, lokacije, pogostosti interakcij ali ciljne skupine.

Kdo lahko uporablja to storitev?
Trenutno lahko hibridno interaktivno televizijo uporabljajo gledalci omrežja DVB-T in programa Planet TV (okoli 15% gospodinjstev), do konca leta pa bo program mogoče spremljati tudi pri kabelskih operaterjih.

Eh ja, pri meni te možnosti zaprmej še ne bo par let, pa tudi čas, ki ga preživim pred televizorjem je tako kratek, da verjetno niti ne bi videl takšnega oglasa. Če bi vedel natančno uro, kdaj se ta oglas prikazuje, bi pa verjetno šel “pofirbcat” in testirat interaktivnost. Dejansko me namreč zanima, kako to deluje – na videu izgleda vse super, kako pa je v realnosti, pa bi se rajši sam prepričal.

planet_skoda_TV

Interaktivni TV oglas – Škoda Yeti na Planet TV

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.