Ko sem bil prepričan, da je Lidl dosegel vrhunec v oglaševanju z zelenjavo, ki govori šale, me je presenetil Spar s svojo novo oglaševalsko akcijo VitHit, kjer zelenjava rapa, oz. poskuša bit zabavna s svojimi rimami.

Obstaja seveda možnost, da jaz nisem ciljna skupina za ta oglas in da pač zgolj samo ne štekam ničesar – jeap. Spletno mesto mi je odkrilo ciljno skupino – otroci, ki se lahko na spletnem mestu http://vithit.si igrajo – sestavljajo svoj hit, ali pa barvajo VitHitovce. In VitHitovci bodo dobili tudi svojo podobo v realnosti – gre za Sparove točke zvestobe, ki bodo prinesele otrokom te pliškote.

Zasedba VitHit je ustanovljena, da širi dober glas o vitaminsko bogati in pestri prehrani. Spoznajte Jagodično, Česnuha, Brockyja in ostale člane zasedbe ter se sami prepričajte, zakaj nam ne bi smelo biti nepomembno, kaj pristane na naših krožnikih.

p.s.: katera agencija stoji za tem?

Odzivi na Twitterju so precej zanimivi:

Oglasi:

Sparove točke zvestobe – VitHit (Jajajčevec, Česnuh, Hruška de Beluška)

Sparove točke zvestobe – VitHit (Brocky in Jagodična)

Sparove točke zvestobe – VitHit (Ana Banana in Korenjak)

VitHit Spar oglasi
VitHit Spar oglasi