Vas zanimajo veliki internetni tehnološki izzivi, z reševanjem katerih pomagate ljudem do boljšega zdravja, vodenje internetnega tehnološkega razvoja za 5 trgov in delo v dinamičnem okolju, ki kljub velikosti še vedno deluje kot startup?
Sensilab, vodilna znamka na področju zdravega življenja in prehranskih dopolnil, išče vodjo internetnega tehničnega razvoja.
Ključni izzivi
- Globoka integracija Magento spletne trgovske platforme s CRM in ERP sistemi
- Razvoj sistema za personalizacijo spletnega portala in trgovine na podlagi poglobljenih uporabniških podatkov
- Razvoj rešitve za kustomizacijo mesečnih programov (kustomizirana dopolnila, kustomizirani vsebinski programi) za stranke na podlagi množice vhodnih parametrov (testiranja, ankete, obnašanje)
- Razvoj spletnih rešitev in mobilnih aplikacij za internetne zdravstvene storitve (sledenje zdravstvenih težav, osebnega napredka, gibanja, naročanja storitev na dom itd.)
- Stalen razvoj nadgradenj spletne trgovine, usmerjenih v optimizacijo prodajne konverzije, izboljšanje uporabniške izkušnje in nudenje dodatnih storitev
- Uvajanje naprednih internetnih trgovskih rešitev, kot so spletne naročnine, spletne članarine in klubi, odložena plačila, priporočilni sistemi itd.
Ključne naloge
- Vodenje interne in zunanje internetne programerske ekipe
- Načrtovanje arhitekture internetnih sistemov in povezav z zunanjimi sistemi
- Poglobljeno sodelovanje z izvajalci za CRM in ERP rešitve
- Zagotavljanje delovanja internetnega sistema in visoke dosegljivosti
Zakaj izbrati Sensilab?
- Mednarodno podjetje z lastno prodajo v Sloveniji, Italiji, Poljski, Hrvaški in Romuniji, ter s ciljem hitre širitve na dodatne trge
- Stalno razvijamo nove poslovne modele za hiter prodor na nove trge in v nove segmente
- Kompleksen poslovni model (internet, trgovine, klicni center, veleprodaja, katalogi, lojalnostni klubi, lasten razvoj, lastna proizvodnja), ki zahteva kompleksne tehnološke rešitve
- Pri nas največ štejejo rezultati, zavračamo pa interno politiziranje in vodenje z močjo
- Ena redkih svetovnih znamk za zdravo življenje in prehranska dopolnila s celovito multichannel strategijo, lastnimi prodajnimi kanali in osredotočenostjo na razvoj izdelkov ter storitev
- Ker sami proizvajamo svoje lastne izdelke, smo pri razvoju in lansiranju nove ponudbe na trg izredno agilni, hitri in fleksibilni, kar običajno pomeni razvoj pred svetovnimi trendi
- Čeprav imamo več kot 250 zaposlenih, še vedno delujemo kot startup
Kontakt: [email protected]