Včasih ob nedeljah zvečer preklapljam med TV programi in tako naletim na oddaje, ki jih ne spremljam pogosto, vendar me pritegnejo za par minut. Včeraj sem tako imel priložnost spremljati oddajo Znan obraz ima svoj glas, ki jo vodi Denis Avdić. Njegove šale so pač njegove šale in nekaterim so super. Nekaterim so pač malce manj smešne, nekateri pa ponavadi preskočimo radijske postaje in oddaje, kjer je on. Včeraj sem bil malce mazohista in odkril, da njegove šale zelo dobro delujejo na delu sodelujočih v oddaji Znan obraz ima svoj glas, medtem ko na drugem delu pač zgolj ne delujejo. Odvisno od intelekta sodelujočega.
Vendar ni moj namen pisati o Denisu Avdiću in njegovih šalah, kot pa tistem, kar je del oddaje – Denis Avtič, ki promovira Zavarovalnico Triglav. Prvo vprašanje, ki se mi je zastavilo je bilo, zakaj vsebina ni bila označena kot oglasno sporočilo? Druga stvar, ki se mi je porajala je bila bolj preprosta – kdo za hudiča pri Zavarovalnici Triglav “požegna” takšno stvar. In tretja stvar, ki sem se je zavedal je, da mogoče jaz nisem prava ciljna skupina, ki bi štekala te “fore” in se tako odločila za Zavarovalnico Triglav!
Kot njihovemu dolgoletnemu komitentu, se mi je zdel ta “vrinek” v oddajo s super agentom vse prej kot smešen in vse prej kot pozitivno oglasno sporočilo za našo največjo zavarovalnico. Vendar, kot sem že prej omenil – obstaja možnost, da samo ne štekam teh šal, ker nisem prava ciljna skupina. Verjetno targetirajo na povsem določeno skupino ljudi, ki spremlja to oddajo, predvsem pa so številke tiste, ki so bile odločilne, da so se odločili, da bodo oglaševal na takšen način v takšni oddaji. Verjetno je težko vsak teden narediti nekaj novega, nekaj super duper fajn in jaz sem videl zgolj včerajšnje nakladanje oz., žalost od oglasnega vložka, ki me je precej odvrnil od tega, da bi bil še naprej komitent največje zavarovalnice iz zelo preprostega razloga. Namreč komitenti se moramo najti tudi v njihovih oglasih – in marsikatera akcija Triglava se mi je zdela odlična, vendar tole bi bilo boljše, če ne bi nikoli videl.
Prežvečene šale na prvo žogo pač niso nekaj, kar bi bilo lahko v ponos največji zavarovalnici. Obmetavanje dekleta s solato? Kot sem že omenil parkrat – mogoče samo jaz ne štekam tega in je dejansko to hudičevo zelo zabavno in smešno.
V bistvu me dejansko zanima, kako se počuti marketinški oddelek Zavarovalnice Triglav, ko gleda te “skeče” in kako se počutijo direktorji v Zavarovalnici, ko se pogovarjajo o tem s svojimi kolegi direktorji iz drugih podjetij. Namreč, do sedaj sem bil prepričan, da se gre blagovnim znamkam za pozitiven učinek pri oglaševanju na televiziji. Očitno sem živel v napačnem svetu in si povsem napačno predstavljal stvari.
Po drugi strani pa – očitno je akcija zadela na plodna tla, če jaz razmišljam o njej in pišem o tem in jim delam zastonj publiciteto. Upam le, da se bo kdo iz marketinga dejansko povprašal o vsebinah, ki jih komitenti dobimo v teh oglasnih “skečih” in premislil vse skupaj. Ni vedno vse tako, kot izgleda, da je!
Ne, ni smešen.
Je pa bila smešna opazka, da je imela Kataya kot Liitle Richard, tak izraz kot Rode, ko je v Delu prebral, da ima sina.
In zagotovo se Francetu to tudi ne zdi zabavno. Morda pa je na Triglavu nekdo, ki se mu zdi, da so njegovi gagi fajn.
zato, ker na žalost, gledajo samo še preko ratingov, da se lahko pohvalijo kako noro dobro gledanost imajo.
Vzorec narejen v sloveniji na 450 misterijoznih škatlic, ki delijo “kolač” 500mio bruto denarja, je smešen. Ne poznam niti enega FOAF, ki bi rekel, da se kdaj logira oziroma klikan nekam v škatlo. Tudi ne verjamem več, da bi nekdo hotel “gratis” imeti to škatlo doma, razen populacije 60+ ker so navajeni, da če jih nekaj prosiš, da večinoma naredijo to GRATIS.
in nekako mi ne gre skupaj, da se v to “rumeno” fekalijo, kot bi rekel Šalehar, spravijo oglaševalci, ki nekaj dajo na svoj image. A niso včasih, ravno zaradi tega se branili oglaševanja v revijah tipa Nova? oziroma v Slovenskih novicah?
lahko bi še naprej šli, kako lahko enačijo GRP gledanosti Olimpijskih iger in telenovele, čeprav imata skoraj enak rating?
Celoten slovenski medijski trg potrebuje “restart”, predvsem pa kreativce, medijske planerke/planerje in direktorje z “JAJCI”