Coca Cola me je pred časom povabila na piknik, kjer smo udeleženi lahko soustvarjali oglasni slogan, ki bo letos krasil “billboarde” po Sloveniji. Včeraj sem opazil, da je Coca Cola izbrala slogan Sonček mi sije v oči, majkemi, ki je viden tudi na spodnjem tvitu.
Kokakola, MAJKEMI. (cc @had ) pic.twitter.com/iAud5TdNLM
— Ahac Sedušak (@ahacsedusak) July 1, 2015
Predlog, ki sva ga imela z radijsko voditeljico Jano Morelj je bil malce drugačen, vendar mogoče za odtenek preveč direkten in tako ni prišel v sam izbor slogan.
Meni se je zdel povsem primeren in definitivno prepoznaven. Ta, z majkemi je sicer ok, ampak beseda majkemi, kljub temu, da je bila uporabljena pogostokrat v resničnostnem šovu Bar, ni beseda s katero bi se dičil na oglasnih površinah in se preko nje “brendiral”. Mogoče je namenjena mlajši ciljni javnosti, ki pa je jaz nekako ne razumem.
Majkemi? Wtf, a če mularija polpismena tako govori, pa dajmo to še vzpodbujat?!? Al je to samo segmentacija, kjer se nagovarja dejansko neizobraženo in polpismeno rajo?
Kakšen pa je bil vajin slogan ? :)
“Majkemi? Wtf, a če mularija polpismena tako govori, pa dajmo to še vzpodbujat?!? Al je to samo segmentacija, kjer se nagovarja dejansko neizobraženo in polpismeno rajo?”
Reklamo je baje vedno treba prilagoditi ciljni publiki…