Menu
had blog
Search
had blog
  • had blog
  • razmišljanja
    • objavljeno
    • intervju
    • gostujoči zapis
    • pr
    • covid-19
  • hrana
    • pizza
    • recepti
  • potovanja
  • dogaja
    • napovedi in dogodki
    • nagradne igre
  • foto
    • seks
  • lifestyle
    • glasba
    • video
    • avtomobilizem
    • šport
    • oglasi
    • test
  • www
    • mobilne aplikacije
    • facebook
    • twitter
    • trač
    • google
    • apple
IŠČI
had blog
  • had blog
  • razmišljanja
    • objavljeno
    • intervju
    • gostujoči zapis
    • pr
    • covid-19
  • hrana
    • pizza
    • recepti
  • potovanja
  • dogaja
    • napovedi in dogodki
    • nagradne igre
  • foto
    • seks
  • lifestyle
    • glasba
    • video
    • avtomobilizem
    • šport
    • oglasi
    • test
  • www
    • mobilne aplikacije
    • facebook
    • twitter
    • trač
    • google
    • apple
had blog roni kordis
  • Posted in
    • misel dneva

Misel dneva / Mark Cuban

had blog roni kordis
  • 05/08/2015
  • 0 Komentarji
  • 1 min. branja

When you control time, you don’t need to know what time it is.

  • share
  • mark cuban
  • misel dneva

Post navigation

Nikon objektiv / AF-S Nikkor 24 mm f/1.8G ED
prejšnja objava

Nikon objektiv / AF-S Nikkor 24 mm f/1.8G ED

Cristiano Ronaldo / ROC headphones and speakers /
naslednje objava

Cristiano Ronaldo / ROC headphones and speakers / "brezdomec" v Madridu

Komentiraj

Dodaj odgovor Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Povezane vsebine

had blog roni kordis
  • Posted in
    • misel dneva

Misel dneva – Tupac Shakur

  • 12/10/2006
  • 1 min. branja

“Reality is wrong. Dreams are for real.” Tupac Shakur

Preberi do konca
0 Comments
had blog roni kordis
  • Posted in
    • misel dneva

Misel dneva – Robin Williams

  • 10/10/2006
  • 1 min. branja

“Why do they call it rush hour when nothing moves?” Robin Williams

Preberi do konca
0 Comments
had blog roni kordis
  • Posted in
    • misel dneva

Misel dneva – David Ogilvy

  • 14/10/2006
  • 1 min. branja

“You have only 30 seconds in a TV commercial. If you grab attention in the first frame with a visual surprise, you stand a better chance of holding the viewer….

Preberi do konca
0 Comments

Zadnje objave

  • Boris Tomašič in Davorin Kopše pozivata k oboroženemu nasilju / dost je bilo tega sranja v Sloveniji
  • OneLife Rally, Ljubljana, 28.6.2022 / video in fotografije
  • Singularnost je novi ljudje so umirali / Jeretič je postal povsem prozoren / kaj je singularnost
  • Dr. Martin Premk, poslanec Gibanja Svoboda poduči SdSovce o njihovih poskusih potvarjanja zgodovine
  • Za desnosučne dušebrižnike / Janez Janša je leta 2007 na Kitajsko šel s hčerko Niko in spremljevalko Urško Bačovnik
  • Zakaj predsedniška kandidatka, dr. Nina Krajnik izkorišča otroke za politično propagando?

Naključne vsebine

  • London – fotografije
  • Podobnost ali naključje – natečaj Nikon VS natečaj Raiffeisen Banka
  • Uvoz pošiljk in plačilo DDV na izdelke kupljene preko spleta izven EU v letu 2021 / ukinitev limita 22 evrov
  • SkullCandy 50/50 – podjetje Enaitrideset – hvala!
  • Krivci za TEŠ6 / Janez Janša, Borut Pahor, Andrej Vizjak, Andrej Bajuk, France Križanič, Matej Lahovnik
  • Sezona regrata se je začela

Kje me najdete

O had.si

had blog, ki ga piše Roni Kordiš, obstaja že od julija 2005. Kritičnost, ki se je spremenila v spodbujanje novih in dobrih idej, začinjena z neskončnim številom fotografij, pa je pot po kateri se trenutno giblje.

Sledite mi lahko na Twitterju had, ali pišete na info at had.si!

  • ©had
    • Drobni tisk
    • Piškotki