Čarobni dan je dogodek, ki privabi mnogo obiskovalcev. Pester program, zanimivi nastopajoči, zanimive lokacije, predvsem pa veliko sponzorjev, ki podpirajo to prireditev.

Spletna prijava je pogoj za nakup družinske vstopnice za vstop v Arboretum Volčji Potok v nedeljo, 30.8.2015. Za ceno 6,50 €, tj. za ceno ene odrasle vstopnice lahko v Arboretum na ta dan vstopi cela družina.

Kakšni pa so njihovi splošni pogoji?
Udeleženci prireditve lahko vstopijo v Arboretum Volčji Potok v okviru družinske vstopnice, veljavne na dan prireditve, tako da na spletni strani www.carobnidan.si vnesejo svoje osebne podatke in potrdijo, da so seznanjeni s Pogoji uporabe spletne strani www.carobnidan.si (tj. s temi pogoji). Oseba, ki izpolnjuje obrazec na spletni strani www.carobnidan.si (v nadaljevanju: prijavitelj družine) v obrazec vnese svoje osebne podatke in osebne podatke ostalih družinskih članov, za katere želi, da lahko vstopijo v Arboretum Volčji Potok v okviru tako pridobljene družinske vstopnice. Ostali prijavljeni družinski člani (Partner, Otrok 1, Otrok 2, Otrok 3 in Otrok 4) morajo biti s prijaviteljem družine v ustreznem sorodstvenem razmerju – partner je lahko le mož/žena, vsi otroci pa morajo biti sinovi in hčere ali pa vsi vnuki in vnukinje, vendar od istih staršev. Družinsko vstopnico lahko na dan prireditve kupi le eden od prijavljenih družinskih članov, vstopnica pa velja le za tiste člane družine, ki so napisani na kuponu.

Torej, če prav razumem “politiko” Čarobnega dne – družinke vstopnice ne morejo kupiti:

  • partnerji, ki niso poročeni in imajo skupne otroke
  • ločeni ljudje, ki pridejo z novimi “družinami”
  • istospolni partnerji s svojimi družinami
  • pari, ki nimajo svojih otrok, pa bi pripeljali sosedove otroke?

Razumem, da imajo svoje pogoje in da se jih je potrebno držati. V Sloveniji je definicija družine zapisana tudi v SSKJ.

Zanima me, ali sponzorji Lidl, Vzajemna, CarGlass, Medex, Škoda, Renault, Lino, Jub in ostali poznajo te pogoje in jih tudi podpirajo?

Mogoče gre zgolj za napačno interpretacijo, ampak meni osebno se takšna “dikcija” zdi precej napačna in nekako ne gre v duh časa. Edino, če gre v duh časa, ki pa ga jaz ne razumem in ne morem sprejeti.

Dopolnilo: očitno je problem v samih splošnih pogojih, ki so zapisani na čuden način, saj po odzivih na tviterju, te zgornje opazke ne držijo in se jih tudi organizatorji ne držijo. Predvidevam, da jih bodo odpravili/popravili in bodo malce bolj primerna za čas v katerem živimo!

p.s.: še tale del je zanimiv:

Z izpolnitvijo in oddajo prijavnega obrazca na spletni strani www.carobnidan.si prijavitelj družine in prijavljeni družinski člani soglašajo, da jim lahko organizatorji pošiljajo predstavitvene materiale, posebne ponudbe in druge informacije o svojem poslovanju.

Ali ta del pomeni, da lahko s prijavo pristanejo “družine” na “mailing” listah vseh sponzorjev? Očitno da!

Čarobni dan in njihova diskriminacija

Čarobni dan in njihova diskriminacija

2 Responses to Čarobni dan in njihova diskriminacija

  1. Zasebnost pravi:

    Na stojnici pred Arboretumom so imeli neko nagradno igro. Za sodelovanje je bilo potrebno izpolniti celo množico podatkov. Hosteso sem vprašal, ali so res vsi podatki obvezni in je vztrajala, da ja. Je bila kar malo začudena, ko sem rekel da zgolj za sodelovanje v nagradni igri ne mislim puščati toliko podatkov.

  2. john doe pravi:

    Ja, kar scary je bilo, kakšna je moč korporacij! Vsi napadajo otroke in družine z logotipi in brendingom, kar nagravžno, da se še zabava in sprostitev morata povezovati z biznisom!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.