iPROM / HTML5 primarni standard za prikazovanje oglasov v digitalnih medijih

V podjetju iPROM z letošnjim septembrom dokončno opuščajo prikazovanje digitalnih oglasov, pripravljenih v tehnologiji Flash in jo nadomeščajo s standardom HTML5. Prehod na novo tehnologijo uporabnikom digitalnih medijev omogoča boljšo uporabniško izkušnjo, naročnikom oglaševanja pa poenostavlja procese na področju produkcije komercialnih vsebin.

Utrjevanje iPROM-ove filozofije »Build once, display everywhere«

Kot pojasnjuje Andrej Cetin, direktor tehničnih operacij v družbi iPROM, je odločitev skladna tudi z iPROM-ovo filozofijo »Build once, display everywhere«, s katero svojim strankam lajšajo pripravo oglasnih materialov za različna digitalna okolja. Naročniki v skladu z omenjeno filozofijo ustvarijo eno oglasno sporočilo in ga s pomočjo tehnologije iPROM Cloud prikazujejo tako na različnih napravah (t. i. cross-device) kot tudi v različnih operacijskih sistemih (t. i. cross-platform). Tako iPROM s pametno distribucijo vseh vrst prikaznih oglasnih formatov na različnih medijih in napravah svojim naročnikom zagotavlja, da se komercialne vsebine vedno prikazujejo pravemu občinstvu in v pravi obliki.

iPROM-ov modul za avtomatizirano pretvorbo iz tehnologije Flash v HMTL5 poenostavlja delovne procese in izboljšuje uporabniško izkušnjo

V podjetju iPROM so zaključili sistemsko nadgradnjo oglasnega strežnika iPROM AdServer, ki s posebej za to razvitim modulom omogoča samodejno pretvorbo oglasnega gradiva v tehnologijo HTML5 tistim naročnikom, ki oglase še vedno pripravljajo v tehnologiji Flash. S tem jim zagotavljajo nemoten proces produkcije oglasnih vsebin in kreativnih rešitev ter hkrati omogočajo postopen prehod na uporabo novejših tehnologij za pripravo oglasov.

Uvedba novega standarda je skladna tudi z najnovejšimi smernicami Urada za interaktivno oglaševanje (IAB), ki je HTML5 določil kot novi standard za oblikovanje in strukturiranje spletnih vsebin.

Kot pojasnjuje Cetin, pa standard HTML5 prinaša prednosti tudi za uporabnike digitalnih medijev. »Tovrstni oglasi se bistveno hitreje prikazujejo na vseh, s tehnologijo ustrezno podprtih napravah, torej tako na namiznih napravah kot v mobilnem okolju,« in dodaja, da so zato tehnologijo HTML5 na platformi iPROM Mobile kot primarni standard sprejeli že v začetku leta 2012.

iprom_html5