Proti zrežiranemu stečaju T-2 je Facebook stran, ki so jo pred parimi dnevi postavili “nekdanji” lastniki družbe T-2, d. o. o., (Garnol, d. o. o., Gratel, d. o. o., in Lokainvest, d. o. o.,), ki so tudi njeni upniki. Na njej komentirajo in razkrivajo skrivnosti, ki se dogajajo v ozadju stečaja T-2. V parih dneh so prišli do 1900 “lajkov” in objavili kar nekaj vsebin (vir).

Vsak po svoje si lahko razlaga njihovo početje, glede na to, koliko časa se že vse skupaj vleče. Glede na to, da za to “pobudo” stojijo “nekdanji” lastniki, je vseeno potrebna določena skepsa!

Kaj objavljajo na Facebooku?

  • Medtem ko slaba banka pošlje T-2 v zrežiran stečaj, stečajna upraviteljica predvideva 5 % rast prihodkov družbe T-2 in dobiček. Logično?
  • Ni nam vseeno, da si želijo nekateri z ustavno spornimi in nezakonitimi metodami ter samovoljno interpretacijo zakonodaje prisvojiti največje zasebno slovensko telekomunikacijsko podjetje T-2 z več kot 300 zaposlenimi in preko 190.000 naročniki ter pod mizo poceni prodati njegovo premoženje.
  • Dokumenti dokazujejo, da je, za razliko od slabe banke, tudi NLB podprla prisilno poravnavo T-2, saj je ta po njenem mnenju za upnike (med njimi tudi za davkoplačevalce) boljša rešitev kot pa stečaj. Ob tem izvedenci ekonomske stroke poudarjajo, da je T-2 vseskozi izpolnjeval načrt prisilne poravnave v vseh sestavinah, ki so pomembne za poplačilo upnikov in jih je z rezultati poslovanja sposoben tudi poplačati.

Ali je to sedaj nova praksa, da se bodo dolžniki pojavljali na Facebooku in bodo tako opozarjali na težave?

Očitno. Ker je preprosto in ker so ljudje na Facebooku precej nezahtevni. Če ima nekdo doma T-2 internet, ali televizijo, potem se bo postavil za svojega operaterja, saj ga dejansko ne briga, zakaj je podjetje v stečaju in kaj vse se je dogajalo v tem času in kdo in koliko je komu dolžan.

Ja, ideja je izvrstna. Facebook, ciljano oglaševanje in preusmeritev dima tja, kamor nekomu paše. Seveda so informacije selektivne, ampak tako se najlažje manipulira na spletu.

Ali se bo kaj spremenilo?

Ne. Bo pa vseeno potrebno precej več truda in predvsem truda na drugačnih instancah, da se bo karkoli spremenilo. Do takrat pa bo Facebook ostal zanimiv za njih, ker bodo v lažnem pričakovanju podpore živeli v svojih iluzijah. Ja, svet spleta je nekaj drugega, kot realen svet. Predvsem pa je razlika v tem, da je Facebooku vedno veliko podpore in podpornikov.. V realnosti pa so stvari precej drugačne.

Še članek Financ, kjer razložijo zgodbo – Nova taktika stečajnega dolžnika Krča: na Facebooku toži, da stečaj ni fer

t_2_facebook

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.