Agencija Jung von Matt/Alster iz Hamburga je naredila zanimiv oglas za Mercedes-Benz. Kljub temu, da so v oglasu otroci, ima ta oglas zanimivo zgodbo in se lahko marsikdo poistoveti z njim.
Namreč, tudi sam sem v otroštvu z največjim veseljem uničeval avtomobilčke, ki so mi jih kupili starši, ali pa delal predelave teh vozil. V končni fazi ni od vozil ostalo nič. Če sedaj to situacijo preslikam na realna vozila, potem je precej pomembno, koliko elektronike in vsega ostalega se skriva v samem vozilu.
- Heineken / The Chase / Daniel Craig aka James Bond
- John Lewis / Ballet dancer / oglas
- Airbnb / Is #Mankind? in Never A Stranger
- Nov logo – Gregor Žakelj in VBG
V agenciji Jung von Matt/Alster so naredili preprosto rešitev – v otroške avtomobilčke so dali magnete, ki se med seboj odbijajo. Jeap. Preprosta, vendar zelo efektivna ideja!
Kids love to crash toy cars. But what happens if they can’t? In order to promote the Brake Assist System PLUS, Mercedes-Benz installed super strong magnets inside toy cars, and delivered them to people with the highest safety demands: families. To show them live at home a system that avoids crashes – hated by kids, loved by adults.