Bojan Požar je včeraj na Twitterju objavil informacijo, da ne bo nič od njegovega medijskega projekta skupaj z Jocom Pečečnikom, s katerim naj bi izdajal revije, ki jih je pred tem izdajalo podjetje Media24. Namreč, KBM Leasing ni podaljšal pogodbe s podjetjem Princip Media v lasti Bojana Požarja za najem 44 blagovnih znamk, ki so jo podpisali pred tednom dni. No, tole se mogoče samo meni zdi zanimivo, ampak v tednu dni da se odločiš, da ne boš podaljšal pogodbe? Verjetno je v ozadju veliko več, kot pa te informacije, ki sedaj krožijo.
Projekt Delo Revije. Bil naiven, verjel na besedo. 5 mesecev priprav, podpis pogodbe z NKBM, potem pa me je Pečečnik – prevaral. Več jutri.
— BojanPožar (@BojanPozar) October 14, 2015
Kaj se bo zgodilo z revijami / blagovnimi znamkami kot so Jana, Lady, Kih, Stop, Obrazi, Anja, Naša žena sicer še ni jasno, ampak dejstvo je, da Media24 že izdaja plejado “enakih” revij z drugimi naslovi: Zarja, Zvezde, Vklop, Avenija, Maja, Fatalna, Bodi zdrava, Zeleni raj, Dom2, Top!, Ženska, Kaj veš in Ugankomat, ki so nadomestile prej omenjene znamke. Posledično to pomeni, da so blagovne znamke uničene in da na trgu verjetno ni nikogar, ki bi investiral v medije in te blagovne znamke velike vsote denarja, kot jih pričakujejo pri KBM Leasingu, ki je lastnik.
- Bojan Požar kobajagi novinar – LOOOL – kredibilnost na višku
- Bojan Požar – Nataša Pirc Musar na RTV. Politično izbrana telebajska..
- Avtorska vsebina – jebeš to – Slovenske novice, Požareport, Tomaž Štih
- Požareport, Roni Kordiš, Ultra, Zares – ali vse drži?
- Zarja, Zvezde, Vklop, Avenija, Maja, Fatalna, Bodi zdrava, Zeleni raj, Dom2, Top!, Ženska, Kaj veš in Ugankomat
Volk sit, koza cela? Niti ne. Je pa zgodba zanimiva, vendar so javnosti poznani samo delčki te zgodbe in na podlagi njih je težko delati zaključke. Če je KBM Leasing želel zaslužiti in če je Bojan Požar pripravljal velik pohod na tiskane medije, se je vse to sesulo kot hišica iz kart. Joc Pečečnik, ki je potegnil glavne poteze pa bo definitivno padel v nemilost določenih ljudi, kar se vidi že po samih komentarjih na Twitterju in nekaterih medijskih portalih, kjer nekateri že insinuirajo, da gre za dogovorjeno zgodbo, da so zadaj Murgle in vse ostalo..
Kaj pa, če je bila zgolj investicija prevelika in posledično na našem trgu povsem nerentabilna? Nikomu ne privoščim takšnega zasuka zgodbe, vendar je nekaj moralo biti zadaj, da se je nekdo premislil in spremenil pogoje sredi nakupa. Kaj in zakaj, pa verjetno javnost ne bo nikoli izvedela?!
..in med vsemi temi znamkami, za katerimi se žaluje, mene najbolj boli “ubitje” Mojega mikra.. :/ Sentimentalni stari “prdec” pač, ampak.. boli :/
nisi edini. pozar bi ga celo dal v najem / ampak za toliko denarja, da ni bilo smiselno :(