Kdo je koga kopiral? Kdo je imel prej kreativno idejo in jo tudi realiziral? Kdo je bil tisti, ki je idejo videl in jo prekopiral in za to dobil nagrado? Podobnost ali naključje so zapisi, kjer poskušam predstaviti primere, ki jih opazim sam, ali pa jih opazite tudi vi in mi jih sporočite. Glede na to, da smo v Sloveniji je takšnih primerov zelo veliko.

Pred parimi dnevi pa mi je prišel pod roke spodnji plakat za Plaktivat, ki je zmagal na natečaju, kjer je bila naloga – spremeniti želimo stališče Slovencev do vprašanja migrantov, predvsem pa do sprejetja 250 migrantov v naši državi.

Žirija je obrazložila zmago z besedami:

»Avtor je podal jasno in razumljivo sporočilo brez odvečnih besed in moralne filozofije. Plakat kliče k akciji, obenem pa širi sporočilo miru. Kot je rekel Antoine de Saint-Exupery: Popolnost ni dosežena takrat, ko ni več kaj dodati, temveč takrat, ko ni več česa odvzeti.«

Na žalost je to deja vu delo, ki ga je leta 2012 predstavila oglaševalska agencija Sunrise, Copenhagen, Danska za Amnesty International ob njihovi 50. letnici.

Škoda!

plaktivat_amnesty