Ministrstvo za kmetijstvo vlaga velik del denarja v promocijo različnih stvari / lokalna kakovost, kupujmo domače, razvoj podeželja, itd.. Vse to so javni razpisi in veliko denarja gre za te projekte. Včasih jim kakšen uspe, včasih kakšen tudi ne. Včasih je kakšen projekt deja vu in podobnost je več kot naključna.
- Podobnost ali naključje / Amnesty International VS Plaktivat
- Podobnost ali naključje – Zavarovalnica Triglav vs Land Rover
- Podobnost ali naključje – natečaj Nikon VS natečaj Raiffeisen Banka
- Podobnost ali naključje – Optika Arena vs Oogmerk Opticians
- Podobnost ali naključje – CGP RS vs Merano
- Podobnost ali naključje: Emka.si VS Amazon.com
Ja. Lokalna kakovost in Dumb ways to die (McCann Melbourne) akcija iz leta 2012, ki je pobrala vse mogoče in nemogoče nagrade na različnih festivalih. Ali gre za naključje ali zgolj za podobnost, naj vsak zase ugotovi in naredi zaključek!
Dumb Ways to Die (114.000.000 ogledov!)
Trajnostno kmetijstvo. Kakovost nam je blizu (123 ogledov)!)