Spremembe. Vsake toliko časa jih potrebujejo tudi online mediji. Eden izmed njih je portal Siol.net, ki me je danes presenetil s spremenjeno podobo – sicer je ta podoba še v beta fazi in ni dostopna vsem. Vendar pri Siolu pripravljajo precej velike spremembe, prav tako pa so posodobili tudi svoj logotip.

Velikokrat sem že pizdil, da veliki online mediji ne sledijo trendom in se ne prilagajajo trenutni situaciji. To, da leta 2016 spletna medijska mesta nimajo odzivnega dizajna je slabost in to, da je uporabniška izkušnja na naših telefonih zelo slaba, sploh ni nič več novega. Vendar so te stvari povezane z zalednimi sistemi in vedno ni tako preprosto “dokvačkati” vse skupaj.

Pri TSmedia, ki je lastnica portala Siol.net so se odločili za Pinterest stil objave novic, kar mi je sicer super, ampak kakšno leto prepozno. Kar mi je všeč je navigacija, ki je preprosta in ne gre v “mega menu” stil, ki je zadnje čase zelo popularen, vendar precej neuporaben.

Spletno mesto zaenkrat še ne vsebuje oglasov in vsake toliko imam občutek, da manjkajo vsebine – vendar so deli prostora namenjeni oglasnim pasicam. Določen del so namenili “advertorialom”, vendar upam, da bodo to tudi prevedli in označili, da gre za oglasna sporočila, kot mora biti.

Malce me moti širina posameznih objav – lahko bi bile širše in bi levi del, kjer so podatki o avtorju premaknili na desno stran in tako dobili veliko več prostora in bi bilo vse skupaj precej manj natlačeno.

Prenove so vedno komplicirana stvar. Nikoli pač ni mogoče zadovoljiti vse okuse, predvsem pa je nemogoče pomisliti na vse stvari, ki padejo v oko obiskovalcem. Ampak upam, da bo Siol.net sproti izboljševal uporabniško izkušnjo – na podlagi idej in predlogov, ki jih bo dobil od svojih uporabnikov!

p.s.: povečajte fonte na 15px v posameznih novicah, ker bo bolj berljivo vse skupaj. Pa “Merriweather”?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.