Ideja. Virtualna očala so trend. Dejmo nekaj naredit. Kaj? Pojma nimam, ampak mora vsebovati animiran gif, ker je to trend sedaj. Kaj naj naredimo? Povabimo obiskovalce trgovin, da preizkusijo prenovljene jogurte LCA z virtualnimi očali!

WTF! Ja, nekako takole se je odvila zgodba v moji glavi, ko sem prvič videl animiran banner, ki vabi ljudi k preizkušanju jogurtov LCA z virtualnimi očali. Jaz sem zastrigel z ušesi in ugotovil, da bi raje preizkusil jogurt z žlico, kot z virtualnimi očali, ampak kdo sem jaz, da bom sodil, kako naj se preizkuša jogurt.

Ker me je vseeno zanimalo, kaj je za tem sem odsurfal na njihovo spletno stran in našel te informacije (vir)
Mlekarna Celeia je prva na slovenskem trgu, ki potrošniku zagotavlja popolno senzorično izkušnjo, saj s tehnologijo virtualne resničnosti aktivira vseh pet človeških čutov – okus, vonj, otip, vid in sluh. Gre za inovativen pristop, ki se predstavlja na degustacijah probiotičnih jogurtov LCA, prvakov dobrega počutja.

Če prav razumem. Jogurt ima okus, vonj, tudi otipati se ga da. Zraven zavrtijo glasbo in poveznejo očala na oči, da vidiš – kaj pa manjka temu, da zgolj pogledaš jogurt in imaš vseh pet človeških čutov aktiviranih – brez virtualne resničnosti, ampak zgolj z resničnostjo?

Jaz verjetno samo ne štekam tega koncepta, kajne? Ampak zakaj pa ne, virtualna resničnost in animirani gifi so #topshit!

virtualno

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.