Radio HIT je precej aktiven na Facebooku. Imajo preko 88.000 ljudi, ki je všečkalo njihov stran (vir). Njihove objave imajo tudi preko 500 “lajkov”. Ti šment, to so objave, kjer objavljajo “quote”. V zadnjem času sem opazil, da zelo promovirajo nagradno igro – HITov piknik, ki ga organizirajo skupaj z Avtohišo Real in kjer bo srečni nagrajenec dobil vikend z Nissan Qashqaiem.
- Starši, hvala, ker objavljate fotografije otrok na Facebooku / otroci vam bodo nekoč hvaležni
- Lajkaj, komentiraj, označi 3 prijatelje in sodeluj v nagradni igri / Facebook
- Mark Zuckerberg / Facebook / vam ne bo dal denarja!
- Rojstni dan na Facebooku
Sam že dolga leta nisem ljubitelj Facebooka. Je sicer povsem zabaven in na njem imam kontakte ljudi, ki jih sicer nimam. Sem tudi prisoten na njem, vendar upanja, da lahko kdorkoli naredi biznis na Facebooku že dolgo ni več. Mogoče “community managerji”, ki te zgodbe dobro prodajajo – da ne bo pomote, v Sloveniji obstaja par ljudi, ki se teh stvari lotijo na pravi način in s strategijo. Ampak nazaj k Radio HITu in njihovi nagradni igri.
Ko gledam njihove objave, ki so povezane z nagradno igro, ugotovim, da ljudje tega ne lajkajo! Da so objave očitno nezanimive in so na Facebooku zanimivi zgolj motivacijski izreki, ki jih nekje najdeš in potem dodaš pravilno ozadje in ljudje “lajkajo” kot nori. Ja, to je postal smisel Facebooka v zadnjih letih. Predvsem pa je zanimivo, da pri 88.000 in več lajkih strani, ne dosegajo skoraj nobene interakcije (par komentarjev..) – ne, to ni merodajno, vendar bi si verjetno kot “community manager” želel precej več vpetosti poslušalcev v to, kar objavljajo na Facebooku.
Kdo je kriv za to? Vsi in nihče. Ljudje smo se navadili določenih stvari in sedaj je potrebno precej bolj sofisticirano nagovarjati svojo ciljno skupino – recimo z lajkaj, komentiraj, označi 3 prijatelje in sodeluj v nagradni igri, ki je postal način, ki ga uporabljajo vsi.
Še dokaz, da se nisem izmislil. Me prav zanima, kakšni bodo rezultati te akcije – mogoče pa ljudje samo ne lajkajo objave, ker ne želijo, da bi tudi drugi sodelovali v nagradni igri? Pametno, kajne. A ja, še tale url je zanimiv, ko je ravno vozilo Nissan Qashqai v igri (lahko bi se potrudili) – http://www.radiohit.si/si/quashqhai. Če boste kliknili na pogoje nagradne igre (vir), pa se vam bodo odprla PRAVILA ZA SODELOVANJE V LICITACIJI / #WTF!
Komentiraj