Citroën Diana je legenda in oldtimer. Diano so izdelovali med leti 1967 – 1983. Motorji so bili bolj “švoh” (425 cc Flat-2, 435 cc Flat-2, 602 cc Flat-2), vendar to včeraj Dian in njihovih voznikov/lastnikov ni ustavilo, da se ne bi podali na vrh Vršiča.
- James Bond – agent 007, filmi in vozila v njih
- Ali znamka vozila vpliva na vožnjo lastnika?
- Ideja – izbor najbolj umazanega vozila v Sloveniji
- V ceno niso všteti stroški priprave vozila, ki znašajo XXX EUR
- Citroen DS4 – fotografije
Diane so bile parkirane pri Erjavčevi koči in ko so speljevali v hrib, se je pokazalo pomanjkanje moči – 21 konjev pač ni nekaj, kar bi močno pomagalo pri vožnji v klanec. O tem, kako so se spuščali preko Vršiča proti Bovcu, pa raje ne bom razmišljal.
Ko sem gledal Diane, sem se spomnil dogodka iz srednje šole, ko je prišel kolega z Diano in smo šli en testni krog. Občutek, da sem na ladji in da bom bruhal, je bil še dolgo prisoten. Tudi to, da smo v ovinku skoraj “položili” ovinek je nekaj, na kar me spominjajo Diane.
Maksimalna hitrost je bila malce čez 110 km/h in vožnja je bil vse prej kot prijetna. Ampak takrat so bila na naših takšna vozila!
Mali popravek… Tile avti na posnetku imajo večinoma 602 kubične motorje. Razen sivi Spaček , ki ima 425 in Spaček furgon AK400 (ne, ni DAK ampak AK400) , ki ima doma predelan motor, oziroma motor 652 kubikov od Vise Club. Drugače pa Vršič ni nič posebnega, gre z dobrim Spačkom ali Dijano v tretji in na določenih odsekih tudi v četrti prestavi. Bolj je zanimiva cesta na Mangrt. Gre v drugi in tretji vendar zaradi kratkega menjalnika in kratkih odsekov med ovinki lažje odpelješ do vrha v drugi, da motor ne trpi. LP Janez http://www.2cvkeza.com
hvalaaaaaaaaaaa