Volkswagen Tiguan / #noviTiguan je dobil nov izgled. Tiguan je odrastel in spremenjena podoba je precej drugačna, kot je bila njegova prva pojavnost. Ko sem pred par tedni dobil elektronsko sporočilo, kjer so mi ponudili par dni z novim Tiguanom, sem skomignil z ušesi.
- Bmw 320d gre na morje / #shareistria
- Zoe. Renault Zoe / električno vozilo
- Mini Cooper Paceman S – fotografije
- Renault Grand Scenic – po tednu dni
Ker vsak dan dobim kup elektronske pošte, kjer nekaj dobim, sem bil skeptičen, da je ponudba avtentična. Ko sem kliknil na link in izpolnil vse podatke, sem dobil potrdilo, da dejansko dobim novega Tiguana za čez vikend. Z napolnjenim rezervoarjem goriva in neomejenimi kilometri.
Sedaj je prišel ta vikend. Včeraj sem prevzel Tiguana, z opremo Comfortline in 2.0 dizelskim motorjem in ročnim menjkalnikom. Moja izvedba nima 4×4 pogona, vendar ima ta Tiguan vso mogočo opremo:
- lane assist
- front assist
- kamero za vzvratno vožnjo
- touchscreen za upravljanje – ja, to je odlična igračka, ki ti vzame vsaj pol ure časa, da greš skozi vse menije
- avtomatsko ročno zavoro, ki se vključi vsakič, ko vozilo stoji
- itd..
Vozilo je precej veliko. Veliko večje, kot sem jih sam navajen in na začetku sem prvih nekaj kilometrov prevozil malce bolj previdno. Ko sem ugotovil, da ima toliko elektronike, ki ti pomaga pri vožnji, sem začel uživati v novem Tiguanu.
Oprema Comfortline je srednji razred opreme. Je malce bolj špartanska in ne ponuja električnih sedežev in dodatkov, ki bi jih sicer pričakoval. 150 konjev, kolikor jih ima moja izvedenka je ravno prav, da novi Tiguan doseže hitrost preko 200 km/h in da je pri pospeševanju na semaforju dovolj odziven. Trenutna poraba, večinoma mestna vožnja, je preko 6,5 litra. Tovarniško naj bi bila pod 5 litrov.
Glede na to, da se šele spoznavam z njim, bom v naslednjih dneh imel več informacij o samem vozilu.