Addiko banka, ki bo imela svoj spletni naslov addiko.si, bo banka, ki bo nastala na osnovah Hypo Alpe-Adria banke. Za rebranding in vso ostalo komunikacijo Jutra bančne poezije, o kateri sem pisal že včeraj v negativnem tonu, so poskrbeli v agenciji Bruketa&Žinić OM. Ali jim je uspelo in nagovarjajo svojo ciljno skupino s pravim tonom, pa je odvisno od vsakega posameznika.
Zanimivo je bilo včeraj, ko sem objavil zapis o Jutrih bančne poezije, da očitno nisem bil edini, ki ni razumel za kaj se gre v tem primeru. Odzivi na Twitterju in Facebooku so potrjevali moje teze, da je ta komunikacija “čudna” in da ji očitno za marsikoga manjka razlage. Sam sicer upam, da je to del strategije, kjer želijo uporabnike bančnih storitev predramiti in jim s takšnim načinom komunikacije dati misliti, predvsem pa jim odpreti možnost, da zamenjajo svojo banko.
V mojem primeru jim gre to zelo slabo, saj kot sem že včeraj napisal – mi je ton komunikacije aroganten in predvsem za bančni sektor, ki je v zadnjih letih precej na udaru kritik, nerazumljiv.
Prav tako sem se včeraj zmotil, ko sem zapisal, da se bo banka imenovala Adiko – v parih minutah sem dobil informacijo, da se bo imenovala Addiko banka – torej gre lahko za add iko – banko. Karkoli že to pomeni / nadgrajena banka, ali pa mogoče še kaj bolj sofisticiranega.
V tem tednu naj bi Addiko banka dobila tudi spletno mesto – na naslovu Addiko.si, s čimer naj bi komunikacija dosegla svoj vrhunec. Glede na to, da imajo zakupljenih kup billboardov in veliko oglasnega prostora na televiziji, tale akcija ni bila zelo poceni.
Zanima me, koliko novih komitentov bodo pridobili na podlagi te komunikacije, ki se jo gredo v “teaser” kampanji?!?