Instagram obstaja že vrsto let. Snapchat je precej mlajši. Instagram je že pred časom kupil Facebook, medtem ko ustvarjalci Snapchata niso želeli prodati deleža svojega podjetja. Snapchat je beležil bliskovito rast s svojo preprosto idejo – zgodbami za 24 ur, ki potem izginejo in število uporabnikov je naraščalo bliskovito.
- Snapchat za poslovno uporabo / ne, vaše podjetje ne potrebuje Snapchat računa
- Jebemti pokončni video / ne, pokončni video ni ok!
- Nekdo mi je ukradel nick na Instagramu
Seveda je to postalo trn v peti Facebooku (Instagramu) in je včeraj predstavil novost Instagram Stories, ki pa je dejansko to, kar je ponujal Snapchat že od svojega začetka. Posnetke, ki izginejo, filtre, itd..
- Instagram Stories: Tips for using Instagram’s new photo story feature
- Everyone says Instagram Stories copied Snapchat – but it’s got a killer feature
- How to use Instagram Stories
Funkcionalnosti Instagram Stories so podobne, kot Snapchata. S to razliko, da ima Instagram možnost, da določene zgodbe lahko skrijete pred drugimi uporabniki (določite uporabnike, za katere ne želite, da vidimo zgodbo). Vse ostalo pa funkcionira podobno, kot pri Snapchatu.
In danes zjutraj je Instagram že poln takšnih in drugačnih zgodb. Kar pa je tudi dobra stvar Instagram Stories je, da na Instagramu ne bo toliko XXXa, kot ga je na Snapchatu – jaz sem bil dolgo časa prepričan, da je to Snapchatov poslovni model.
Kdo bo zmagal v bitki Instagram VS Snapchat? V bistvu sploh ni pomembno tekmovanje, kot pa je pomembno dejstvo, da se bosta sedaj obe aplikaciji še hitreje razvijali. Dokler je na trgu zgolj samo ena aplikacija in ima prednost, je vse skupaj drugače, kot pa ko se pojavi konkurenca, ki je v samem štartu že zelo močna. Ja, živimo v svetu, kjer se dobre ideje kopirajo in kjer lahko veliki “požrejo” male. Zanima me, kaj se bo zgodilo v tem primeru – ali je pivotiranje Instagrama bila pametna odločitev pa bo definitivno pokazal čas, ko se umiri začetna histerija in navdušenje.
Sam imam problem s tem zgolj zato, ker to pomeni, da je to še en komunikacijski kanal, kjer bodo ljudje objavljali svoje “zgodbe”. Še en kanal, ki bo “pobral” precej časa – vem, da je povsem preprosto, da pač ne pregleduješ objav, ampak ljudje smo firbčni po naravi in posledično izgubljamo čas za takšne in podobne stvari.
So, have you heard about this completely new and unique thing called #InstagramStories? pic.twitter.com/GIiecYHr9D
— Not Will Ferrell (@itsWillyFerrell) August 2, 2016