Red Orbit je zopet naredil zanimivo raziskavo. Tokrat jo je naredil v sodelovanju z Jezikovno šolo MINT. Ročno so analizirali 2000 zaposlitvenih oglasov in iz tega izluščili zanimive podatke, ki so jih preslikali v infografiko – Znanje tujih jezikov je pomemben dejavnik zaposlovanja (vir).
- Infografika / e-commerce 2015 v Sloveniji / Red Orbit
- Spletni sezonski trendi 2014 – Infografika – Red Orbit
Kaj je pokazala njihova raziskava? Par osnovnih podatkov, več pa jih je v infografiki:
- 36 % oglasov zahteva znanje nemščine (maturo iz nemščine pa opravlja le 11,82 % maturantov)
- klasični pogledi na to, da se na Štajerskem splača učiti nemščino, na Primorskem pa italijanščino, enostavno ne veljajo več
- 400 oglasov, to je vsak 5 oglas zahteva znanje vsaj dveh ali več tujih jezikov
- znanje 3 jezikov najpogosteje zahtevajo za delovna mesta v znanosti, trženju in marketingu
- nizko število oglasov, kjer vam znanje francoščine, ruščine, hrvaščine, srbščine ali španščine odpre vrata za prijavo