Pred leti, ko so si družbeni mediji šele utirali pot do javnosti, je bilo veliko pomislekov in strahov o tem, kaj vse nam prinašajo družbena omrežja. Vse skupaj je bilo zavito v tančico skrivnosti, predvsem pa je vse skupaj baziralo na predvidevanjih in primerih prakse iz tujine. Strahov o tem, kako lahko “negativne” informacije na družbenih omrežjih uničijo podjetje, je bilo veliko.

Podjetja so kovala strategije, kako se obnašati, ko pride do kakšnega neljubega dogodka, agencije so služile denar, ker so jim pri tem pomagale. Vse je bilo novo in uporabniki družbenih omrežij smo bili v vrtincu vsega in smo lahko opazovali arhitektonske spremembe v načinu komuniciranja, predvsem pa v odnosu med deležniki na družbenih omrežjih.

Če je bila nekoč novica, ki je bila zapisana v tiskanem mediju, lahko usodna za karkoli in kogarkoli, je v sedanjosti vse skupaj drugače.

Na novico v tiskanem mediju je bilo mogoče napisati demanti, vendar je bil ta objavljen veliko kasneje, kot je to mogoče storiti sedaj, ko so vse informacije hipne. Včasih so imele informacije daljši razpolovni čas – informacije so trajale dlje časa, ni se dalo takoj preveriti dejstev in ljudje smo večinoma verjeli vsemu, kar je bilo objavljeno.

Sedanjost je drugačna. Informacije imajo rok trajanja natanko en dan – mogoče v kakšnem primeru se lahko to podaljša, ampak le redki so takšni primeri. In če v tistem dnevu pametno odigraš igro, kljub negativnim odzivom na družbenih omrežjih povezanih z vašim podjetjem, potem je večino dela že opravljenega.

Če skrajšam muke z branjem. Informacije, ki so sedaj prisotne imajo zelo omejen rok trajanja. V bistvu je v tistem trenutku, ko je informacija objavljena, že na pol pozabljena. Če se je včasih dalo z informacijami manipulirati in delati “spoofe”, je sedaj vse skupaj precej bolj zakomplicirano, predvsem pa smo uporabniki postali precej bolj zahtevni.

Če so se nekoč podjetja bala, da bodo slabe novice o njihovem podjetju v javnosti povzročila njihovi znamki škodo, je sedaj negativna novica tista, ki privlači množice, predvsem pa je to najcenejši oglas, ki ima velik doseg, vendar na žalost je kratkotrajen in ga je potrebno v tistem času maksimalno izkoristiti. Ne, ni vsaka negativna novica, ali informacija resnično negativna. In tudi če je neka informacija negativna, se lahko na koncu izkaže, da je bila zelo pozitivna – vsaj v smislu izplena. In v končni fazi gre za izplen, mar ne?

Rok trajanje informacije v sedanjosti...

Rok trajanje informacije v sedanjosti…

2 Responses to Rok trajanja informacije v sedanjosti…

  1. Jure pravi:

    Roni, kam bi ti potemtakem uvrstil medijsko kampanjo / informacije perutnine ptuj, Mi razumemo piščance?

    Kot uspeh, ali kot zablodo / napako? Ker kolikor mi je znano, so kampanjo po nekaj dnevih prekinili.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.