Dve oddaji. Dva zmagovalca. V šovu Slovenija ima Talent sta zmagala fanta, ki sta se poimenovala Wildart in je pred njima bleščeča kariera, v drugem šovu, ki se je prav tako končal včeraj – Štartaj, Slovenija, pa je hit produkt postal dezodorant v kremi Nelipot.

Slovenija ima talent in Wildart!

Uspelo mi je. Pravilno sem napovedal zmagovalca, duet Wildart, že 10.10.2016, ko sem ju prvič slišal. Niti za trenutek nisem podvomil, kot so dvomili drugi, saj združujeta vse, kar mora imeti zmagovalec SIT – mladost, vihravost, talent in predvsem voljo, da vztrajata. Da njune zgodbe o tem, kako ju sošolci gledajo niti ne omenjam.

Vsekakor upam, da bosta iz te zmage naredila več, kot so naredili prejšnji zmagovalci tega šova – ki jih nekako ni nikjer več slišati, niti videti. Ker sta fanta stara 14 let, pa ne dvomim, da bomo o njima slišali še marsikaj. Sicer sta dokaj podobna 2Cellos, ampak imata tisto otroško simpatičnost in nedolžnost, ki bo pritegnila marsikoga.

Nisem gledal celega šova, ker nisem največji pristaš gledanja oglasnih blokov, ampak zmaga je bila zaslužena. Drugi finalist je bil Isaac Palma, vendar sta bila “mulčka” precej boljša. Vsekakor upam, da bosta izkoristila to odskočno desko in še naprej ustvarjala glasbo!

Štartaj, Slovenija in Nelipot

Štartaj, Slovenija je bil zanimiv šov, ki je predstavljal 12 podjetnikov in njihovih produktov. Ideja, ki so se je skupaj lotili Formitas, POP Tv in Spar, je zanimiva in dokaz, da v Sloveniji potrebujemo tudi takšne oddaje, kjer ni samo “zvezdnikov”, ampak so pridni in marljivi ljudje, ki so že nekaj naredili v svojem življenju.

Skozi oddaje smo imeli možnost spremljati 12 podjetnikov in njihovih produktov, ki so si bili med seboj zelo različni, prav tako različni pa so bili tudi sami udeleženci tega šova. Ta oddaja je dokaz, da imamo v Sloveniji veliko uspešnih malih podjetnikov, vendar jih premalo pozna vsa pravila trga – tokrat je teh 12 udeležencev imelo možnost spoznati, kako se spremeni svet, ko se pojaviš na trgovskih policah Spara. Takrat postan vse precej drugače in tudi precej stvari je potrebno spremeniti – od nastopa, do načina prodaje, do načina izdelave.. Vse, česar se prej niso zavedali, so lahko odkrili v tej oddaji.

Ker je na koncu nekdo moral biti zmagovalec – hit produkt je postal dezodorant v kremi Nelipot.

Jaz pa upam, da bom tudi naslednje leto lahko spremljal oddajo Štartaj, Slovenija. Za Slovenija ima talent vem, da bo naslednje leto na sporedu in upam, da bodo zamenjali “sovoditelja” Valiča. Izpela sta se, kljub temu, da želita biti zabavna na vsak način. Matija Goljar pa me je, čeprav nerad priznam, zelo pozitivno presenetil, kljub malce okornemu nastopu!

Čestitke POP Tvju za odlično izvedbo Štartaj, Slovenija in za najdaljšo oglasno oddajo Slovenija ima talent!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.