Beseda leta 2012 je bila #hashtag. Tista označka, ki ime spredaj pred besedo # in se uporablja na družbenih omrežjih, prav tako pa je prisotna tudi v oglaševanju, kjer poskušajo oglaševalci povezati dva svetova – digitalnega in analognega (televizijski oglasi, tiskani oglasi, oglasni panoji). Ali zadeva z uporabo #hashtagov funkcionira?

Kaj je #hashtag?

Označka – ker tag je značka. #hashtag se uporablja za označevanje določenih vsebin, ki so povezane z isto tematiko in je preko njih lažje slediti pogovoru, ali pa priti na hitro do vseh informacij, ki so povezane s tem #hashtagom. Kot ste verjetno že ugotovili, so to besede, ki imajo pred seboj oznako # – #slovenia, #topshit, #registrska..

#hashtag se uporablja na družbenih omrežjih – na Twitterju, Instagramu, tudi na Facebooku.V bistvu je ena velika prednost uporabe #hashtaga za vse uporabnike – če gre komu določena tematika na živce, jo lahko “utihne” in s tem ima svojo časovnico na Twitterju povsem pregledno.

#hashtag v TV oglasih je podoben kot uporaba QR kode na billboardih!

Razumel bi, če se to dogaja v ZDA, kjer je penetracija uporabnikov veliko večja kot v Sloveniji in ni hudič, da ne bi kdo, ki je opazil TV oglas tudi kaj pripomnil nanj. Kljub temu, da naj bi bilo v Sloveniji preko 100.000 Twitter uporabnikov, sam dvomim, da nas je aktivnih več kot 7000, pa se kaj takšnega ne zgodi.

#daretodream / #razenkadarni / #ljubimmalestvari / #penine

Štirje primeri uporabe hashtagov #daretodream / #razenkadarni / #ljubimmalestvari / #penine v oglaševanju, ki so mi padli v oči v zadnjih dneh. Štirje primeri, kako neuporaben je #hashtag, saj nima nobene interakcije. V bistvu je situacija celo tako nerodna, da sem bil edini, ki je tvitnil te štiri #hashtage, kljub temu, da so promocijske akcije potekale že precej časa in so se ti #hashtagi pojavljali na televiziji, v tistku in bili množično oglaševani na Facebooku in Instagramu.

Zadeva pač ne deluje in nemogoče je spremeniti ljudi – torej se je potrebno prilagoditi svojim uporabnikom in jih najprej educirati o tem, kaj #hashtag pomeni in šele potem poskušati izkoristiti moč takšne komunikacije. In ne, v Sloveniji se ne bo to spremenilo čez noč. Predvsem pa ne bo odziva na oglas, ki ga vidite na televiziji na družbenih omrežjih, kot se to zgodi v tujini. Ekonomija obsega naredi svoje, predvsem pa tudi poskus interakcije z uporabnikom – tukaj smo v Sloveniji šele na začetni stopnji in minila bodo še leta, da se to spremeni. No, v bistvu se niti ne bo spremenilo, samo #hashtag se ne bo več uporabljal!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.