Slamice. Brez njih ni otroške zabave, prav tako pa so slamice vedno prisotne v naših domovih. Ko jih najbolj potrebujemo doma, jih seveda ne najdemo in takrat moramo po njih v trgovino. Kako lahko POS stojala pomagajo pri vašem poslu, ali pa pri prodaji slamic v trgovini, pa je del zgodbe, ki sem jo doživel pred parimi dnevi.

V večji trgovski center sem se odpravil, med vsem drugim, tudi po slamice. Ko sem se izgubljal po trgovini, tako kot se vsi, ki nismo ravno pogosti obiskovalci trgovskih centrov, sem naletel na POS stojalo, kjer so bile slamice. Lično narejeno stojalo in na njem različni paketi slamic. Nikjer promotorke, saj sem sicer navajen, da če je karkoli razstavljeno na POS stojalu, da je potem izdelek v akciji, ali pa da lahko dobim še kakšno dodatno darilo.

Preverim ceno slamic – 1,19 eura za 50 slamic in vzamem dva zavitka. Če ne bi bilo POS stojala, verjetno ne bi slamic v trgovini niti našel. Ko se že tretjič sprehodim mimo istih polic in iščem še par izdelkov, pridem do dela v trgovini, kjer imajo med drugim tudi plastični pribor za kampiranje in ostale izdelke, ki nam pridejo prav na piknikih. In takrat med vsemi ostalimi izdelki zagledam tudi slamice.

Niso bile enake, kot so bile tiste na POS stojalu, ampak slamica je slamica, si mislim. Preverim ceno in ugotovim, da te slamice stanejo 69 centov za 50 slamic. Kar pa je občutno ceneje, kot pa stanejo tiste, ki jih imam v svojem vozičku.

Začnem razmišljati o tem, kako sam dojemam POS stojala v trgovinah:

  • POS stojalo je namenjeno promociji
  • POS stojalo kupcu prinaša popust, ali pa sodelovanje v nagradni igri
  • POS stojalo služi kot marketinško orodje, ki ga obiskovalci mimogrede obiščejo
  • POS stojalo mora biti unikatno in mora izstopati od drugih, da si ga obiskovalci zapomnimo
  • POS stojalo mora imeti zgodbo in nekdo mora poznati zgodbo, ki jo tudi vsem mimoidočim pripoveduje

POS stojalo s slamicami je imelo povsem drugačno vlogo in če bi iskal samo slamice, potem bi jih plačal dražje, kot pa sem jih sicer. Gre za par centov, pa vendar je to, da je bilo POS stojalo postavljeno sredi trgovskega centra name naredilo dovolj velik vtis, da sem odreagiral na podlagi vzorca, ki sem si ga zgradil skozi leta nakupovanja.

Verjetno nisem edini, ki prej opazi izdelke, ki so na POS stojalih, kot pa tiste izdelke, ki so skriti na policah v trgovinah. Še posebej to velja pri neuveljavljenih blagovnih znamkah, ki se šele borijo za svoj del tržnega deleža. Takšna promocija je pomembna za “brand recognition”, predvsem pa za to, da nekdo potrošnikom predstavi izdelke, ki jih ponuja podjetje, predvsem pa, da promotorji odgovorijo na vprašanja, ki se potrošnikom zastavljajo.

Sam sicer verjamem, da potrošniki večino informacij najdemo na spletu, vendar je “word of mouth” način sprejemanja informacij še vedno najboljši vir.

Slamice za 69 centov so opravile svoje poslanstvo, jaz pa sem se zavedal, da smo potrošniki preveč navajeni vzorcev in moramo včasih vklopiti tudi razum, ko smo ravno v elementu nakupovanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.