Včasih mora biti ideja tako preprosta, da se vsi sprašujejo zgolj eno – zakaj hudiča se nisem jaz spomnil tega. QuickShoeLace vezalke, ki jih je kreiral David Knez so ena izmed tistih stvari, ki so me navdušile, ko sem jih prvič videl in je David o njih pripovedoval z entuzijazmom.

David Knez prihaja iz Zasavja. Njegove vezalke so idealne za vse tiste, ki se vam ne da vsak dan zavezovati vezalk, pa vendar jih vseeno potrebujete. Ideja je preprosta, vendar jo je David izpeljal do konca in je pomislil tudi na vse detajle. Te vezalke so namreč “elastične”, kar pomeni, da se prilagajajo. Potrebujete samo še “dva zatiča”, ki ju pritrdite v zadnji dve luknji za vezalke na čevlju in potem se vaša kreativnost lahko začne. Igrate se lahko z barvami, načini prepletanja vezalk, itd.. Možnosti je neomejeno.

David Knez in njegove QuickShoeLace vezalke so 50 ur pred koncem Kickstarter kampanje zbrale že preko 120.000 dolarjev! Glede na to, da je na začetku kazalo precej slabo, kajti ponavadi smo navajeni, da se kampanje na Kickstarterju dogajajo v prvih dnevih in na hitro zberejo večjo količino denarja, je tale rezultat odličen. Namreč, David je na Kickstarterju iskal 18.000 dolarjev.

Ko sem se pred letom dni, ko je začel razmišljati o tej kampanji, srečal z njim v Ljubljani, mi je razložil, da je prodal avto, da je lahko investiral v svoj izdelek. Ker je verjel vanj, je tvegal. In si je upal.

V vmesnem času je začel s prodajo vezalk preko spletne strani http://quickshoelace.com/ in ugotovil, da trg potrebuje njegovo rešitev. Predvsem pa, da marsikoga to spominja na otroške čevelje, ki so imeli podoben način zavezovanja. Ja, sam sodim med tiste, ki si ne zavezujem čevljev, ker se mi to preprosto ne da. Vendar sem tudi tako len, da se mi ne da napeljati QuickShoeLace vezalk.

Bravo David! In upam, da greš po poti Chipola, ki jim je uspelo v svetu narediti odlično zgodbo!

2 Responses to Vezalke QuickShoeLace na Kicstarterju zbrale že preko 120.000$ / bravo David Knez

  1. Iztok pravi:

    Camper ideja…

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.