Roni Kordiš foto: Aljoša Rebolj Roni Kordiš foto: Aljoša Rebolj

Spet sem povedal nekaj o sebi / za ZON, Na OFF in Nedeljske novice

Dva online medija – Zasavske onlajn novice in Na OFF sta v zadnjem tednu objavila intervju z menoj, kjer sem zopet pametoval o stvareh, ki jih rad počnem in ki jih počnem že zelo dolgo. Bloganje se očitno spet vrača v trend in posledično je zopet precej več govora o tem, kot ga je bilo v zadnjih par letih. Ne, nisem jim jaz poslal prošnje za intervju, kot bi mogoče kdo lahko sodil! Intervju z menoj v Nedeljskih novicah pa je bil objavljen 1. januarja..

Kaj sem povedal pametnega? Spodaj sta dva izseka iz celotnega intervjuja.

  • Na OFF / Lahko za konec poveš kako si predstavljaš svoj sanjski off, če bi imel na voljo le en teden in neomejeno denarja?

En teden in neomejeno denarja? Zanimivo vprašanje. Iz te enačbe bi odstranil neomejeno denarja in bi se raje fokusiral na teden dni, ki bi ga moral preživeti, kot da je moj zadnji. Glede na to, da ponavadi ne sanjam življenja in da si sproti uresničujem stvari, ki mi pridejo na misel, niti ni nekaj takšnega, kar bi si resnično želel. Po horoskopu sem kozorog in posledično precej na realnih tleh. Glede na to, da si zgoraj omenil šotor – mogoče pa bi bilo to nekaj, kar že dolgo nisem počel in bi bilo povsem drugače, kot pa sem sicer navajen – če ni v hotelu wifija, potem ne grem v ta hotel.

Ja, nekam v naravo bi šel. Pod zvezde. In užival v trenutkih in brez ljudi. Mislim, da smo ljudje pozabili, kako je biti sam s seboj, kajti živimo v svetu, kjer se ne znamo več ustaviti in si vzeti časa zase.

  • Na OFF/ Glede na to, da blog ustvarjaš že več kot 12 let, me zanima ali z leti oglaševalci kaj bolj cenijo blogerje, ki so danes glavni opinion makerji za paleto različnih brandov oz. produktov?

Tudi to se spreminja pri nas. Predvsem na področju beauty/fashion bloganja je to zelo pogost pojav. Vsak marketingar išče možnost, kako bi nagovarjal svojo javnost preko najcenejšega možnega komunikacijskega kanala. In blogerji pridemo tukaj v prvi plan, saj ima vsak svoje občinstvo, predvsem pa je to dokaj minoren strošek v primerjavi z oglaševanje v tisku, ali na televiziji.

Sam sicer mislim, da so marketingarji vrsto let prepozno našli to tržno nišo in sedaj bi vsi radi sodelovali s parimi, ki so uspešni. V Sloveniji moramo najprej ustvariti prepoznavna imena, šele potem pa začeti preko njih tržiti svoje proizvode.

  • ZON / So bralci naivni in ne vidijo, da zadaj stojijo oglaševalci, ki piscu plačajo za “dobro” pisanje o njihovem izdelku?

Jaz imam svoje mnenje o tem. Ko se enkrat prodaš, si prodan za vedno. “Rispekta” ne moreš dobiti nazaj, ko ga enkrat izgubiš. Tega se ponavadi pisci blogov ne zavedajo. In če sem 12 let gradil svojo prezenco, bi mi moral nekdo ponuditi zelo visoko vsoto denarja, da bi napisal nekaj proti svojemu mnenju. Vse, kar je zapisano na mojem blogu je moje mnenje in stojim za njim. In to tudi upam zelo jasno in glasno povedati v javnosti.

  • ZON / Kako torej gledaš na Zasavje?

Zasavje je zanimivo. Nekoč je imelo predznak, da je pri nas vse črno in onesnaženo. Kasneje, da je to tam nekje, kjer je konec sveta. Pa vendar so ljudje, ki pridejo v Zasavje pozitivno presenečeni. Ker se spreminja, se bodo morali začeti spreminjati tudi ljudje, ki živijo tukaj. Predvsem pa bodo ljudje morali postati bolj strpni in skupaj soustvarjati življenje, ki bo vredno življenja.

Že pred časom pa tudi za Nedeljske novice (klik za večjo fotografijo):

  1. “Video vsebine se bodo tudi v Sloveniji začele vse bolj pojavljati. Ljudje namesto Googla uporabljajo YouTube, da pridejo do informacij. ”

    Call me old-fassioned, ampak zame je video popolnoma nekonstruktivno porabljen čas kadar iščem informacije. V besedilu lahko zelo hitro preskočiš nezanimive dele, poiščeš bistvo in se nanj osredotočiš. Video pa moraš pogledat cel in včasih pogledaš celega preden ugotoviš da je #bullshit…

    seveda so izjeme in včasih je video nepogrešljiv. generalno pa imam rajši besedilo :)

Komentarji so zaprti.