Saga o vladnem letalu Falcon je stara. Zelo stara. Začela se je leta 2001, ko je Janez Drnovšek predstavil idejo, da bi imela Slovenija novo letalo. Cena letala je bila preko 30 milijonov eurov in leta 2002 je bil v Sloveniji. Protokolarni falcon naj bi bil večnamensko letalo, saj naj bi z njim prevažali naokoli tudi ranjence – takšne bučke so prodajali javnosti.

Ker so kmalu ugotovili, da letali ždi v hangarju, so se odločili, da ga oddajo v najem. Nekaj let je zadeva funkcionirala, potem pa se je najemojemalec odločil, da je to zanj prevelik strošek. In ga vrnil nazaj. Potem se je začelo razmišljanje o tem, da bi letalo prodali. Namreč mesečni stroški so bili precej visoki in ura letenja je stala okoli 5400 eurov. Letalo je stalo v hangarju in kot so opozarjali strokovnjaki, je to najslabša rešitev.

Ampak dejstvo je, da imamo letalo in da se ga lahko uporablja za protokolarne namene. Očitno je Miro Cerar, predsednik vlade, v času svojega mandata postal precej druga oseba, kot je bil, ko se je podal v bitko za parlament. Če je bil takrat “naiven”, “preprost” in “všečen” politik, je sedaj postal ego. Miro Cerar postaja politik, ki izkorišča svoj vpliv in moč.

Sedaj je v javnost prišla informacija, da se je na tekmo naših rokometašev v Pariz odpeljal z vladnim falconom. Nič takšnega, kajne? Saj je temu namenjen. Končno nekdo, ki uporablja falcona za svoja potovanja. Malce smešno pri tej zgodi je zgolj dejstvo, da Miro Cerar dolgo časa ni dajal vtisa takšnega povzpetnika – ampak očitno politična moč ima svoj čar in verjetno ni edini, ki je stopil v politiko in pozabil nase in na svoja prepričanja.

Aja, mene ne moti, če se vozi predsednik vlade naokoli s falconom. Saj v končni fazi vedno vse plačamo davkoplačevalci. Tudi pot Mira Cerarja v Pariz – ker se je moral posončiti v soju žarometov bomo plačali mi…

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.