Ko sem pred par dnevi slišal novico, da se bo Miro Cerar udejstvoval tudi na Snapchatu, sem rahlo bruhnil v smeh. drmirocerar je njegov nick in verjetno je to plod svetovanja izraelskega stratega Eisina Asafa. Če je kdo opazil zadnje nastope Mira Cerarja, potem mu je jasno, kaj mu svetuje izraelski svetovalec.

Zadnje čase imam občutek, da je Miro Cerar postal precej bolj samozavesten in tudi njegova retorika se je povsem spremenila – postal je odrezav, poln jajc, predvsem pa se je začel tudi medijsko drugače izpostavljati. Intervjuji, kjer razlaga o zasebnem življenju so sicer zanimivi, ampak preveč prozorni. Očitno je vzel nasvete svetovalca zelo resno in njegova zadnja poteza, udejstvovanje na Snapchatu, me je, kot sem že zgoraj omenil, zelo nasmejala.

Na Snapchatu želi Miro Cerar nagovarjati mlade?

Zanimivo. Me zanima, če njegovi svetovalci poznajo želje, navade, hobije mladih, ki so na Snapchatu? Če bi jih, potem bi se lahko preprosto zavedali, da politika ni nekaj, kar bi mlade zanimalo. Še daleč od tega. Mladi so apolitični in z distanco gledajo na vse skupaj. Poleg tega so na Snapchatu tako mladi, da se požvižgajo na stanje v državi, saj to ni njihova okupacija. Živijo svoje življenje, ki nima veze s situacijo v Sloveniji.

Ampak, če sta se Miro Cerar in Vlada RS odločila, da bi radi slišali glas mladih – veliko sreče pri tem. Namreč generacija Snapchata je nekaj, kar bo čez par let povzročalo težave oglaševalcem. Ni jih mogoče “targetirati”, ker premalo vemo o njih. Njihova komunikacija je drugačna in prav ne predstavljam si, da bo Miro Cerar pisal, ali govori na Snapchatu razne kratice, kot so OMG, WTF, LOL,..

Ali Miro Cerar ve, da je Snapchat odličen za porn?

Verjetno ne. Dejstvo je, da je na Snapchatu veliko pornografije. In da poslovni model, ki se je vzpostavil prinaša precej velike zaslužke tistim, ki nimajo problemov z goloto, predvsem pa da je potrebno Snapchat uporabljati dnevno in ni to muha enodnevnica. Sicer je vsak cent vržen dobesedno skozi okno.

Zanima me, kakšna je strategija komuniciranja Mira Cerarja na Snapchatu?

Predvidevam, da ne bo Miro Cerar sam spremljal Snapchata, ampak bodo za to poskrbeli “social media guruji”, ki mu bodo pripravljali tekste, ki jih bo potem povedal pred kamero. Eh! Kdo bi si želel poslušati floskul in PR izjav na Snapchatu? Tako, kot je zgornji video, ki so ga objavili na Twitterju..

Pa vendar, da ne bom samo kritičen – mogoče pa Miru Cerarju uspe, kar so mu svetovalci svetovali. In postane prepoznaven lik na Snapchatu in bodo horde mladih navdušeno čakale, da bo objavil nov “snap” in se bo do viralno širilo naokoli – no, slednje ne bo šlo skozi, kajti viralnost na Snapchatu je še precej velika uganka.

Prav tako pa rahlo dvomim, da bo s tem prijemom dosegel mlade, ki mu bodo “verjeli”. PR floskule so nekaj drugega, kot to, zaradi česar so mladi na Snapchatu in ga uporabljajo. Ampak včasih je potrebno razumeti komunikacijski kanal, če želiš na njem ustvarjati vsebine. Dvomim, da gre v primeru Mira Cerarja za to..