Živimo v letu 2017. Na vizitkah in spletnih straneh pa nekateri še vedno uporabljajo znak za kuverto in slušalko! Da, prav ste prebrali. Tudi sam sem bil presenečen, ko sem pred par dnevi dobil v roke vizitko, kjer je bil uporabljen znak za kuverto pri elektronski pošti in pri telefonski številki slušalka.
- QR kode (QR code) na jumbo plakatih – ah, kje pa!
- Kako razumeti mlade / koga bodo nagovarjali oglaševalci čez 5 let?
- Oglasi, ki jih ne štekam več / ali je oglaševanje še seksi?
- Ali Slovenija potrebuje oglaševalske festivale?
Nam, ki pripadamo malce starejši generaciji, so ti “piktogrami” na vizitkah in spletnih straneh povsem jasni. Živeli smo v obdobju, ko se je telefoniralo s pomočjo stacionarnega telefona in njegov del je bila tudi slušalka. Prav tako pa smo pošto pošiljali v pismih / kuvertah.
Življenje se je z razvojem novih tehnologij spremenilo in posledično smo se morali začeti privajati novotarijam. Namesto stacionarnega telefona smo začeli uporabljati mobitele in namesto pošiljanja po “snail mailu” smo začeli uporabljati elektronsko pošto.
Vendar oznake so ostale in verjetno bodo “milenijci” imeli kmalu težave z razumevanjem teh znakov – ker jih niso nikoli doživeli. Doživeli so samo omembe teh stvari v pogovorih, ko ljudje obujajo spomine na neke druge čase.
Zakaj bi kdo v letu 2017 še uporabljal piktograme za kuverto in slušalko?
Pojma nimam, vendar so še vedno prisotni. Sam se že vrsto let nagibam, če je že potrebno, k uporabi črk – M (mobitel), T (telefon), F (faks) in s tem rešim situacijo nerazumevanja piktogramov določenih ciljnih skupin. Dejstvo je, da so piktogrami sicer super in fajn, vendar je treba pomisliti na različne aspekte njihove uporabe.
Verjetno nisem edini, ki pizdi, ko gre v lokalu na WC in potem bulim kot tele v nova vrata kateri WC je moški in kateri je ženski – ker si je kreativec dal duška in naredil tako neuporaben znak, da se mi ne sanja, skozi katera vrata moram vztopiti. Pa se nimam ravno za najbolj neumno bitje na tem svetu in dokaj dobro štekam piktograme.
Rešitev?
Kot omenjeno zgoraj – uporaba črk – M (mobitel), T (telefon), F (faks), če je že potrebno. Sicer vizitke zgledajo precej lepše, če teh oznak ni. Če pa gre za uporabo piktogramov, ki si jih želite imeti na vizitki, ali spletni strani pa priporočam razmislek o piktogramih, ki jih boste uporabili. Glede na to, da se svet spreminja hitro.. No, odločitev je vaša.
Kaj pa Google Gmail?
Logotip, ki ga uporablja Gmail je tudi v obliki kuverte. In dokler bo Google uporabljal kuverto, bodo tudi mlajše generacije še vedno razumele, kaj pomeni ta znak in ga bodo povezovale z elektronsko pošto. Zanima me, kaj bi se zgodilo, če bi Google spremenil ta znak?
Hehe. Sem se ravno prejšnji teden zajebal in šel na ženski wc, seveda sem odtočil, gledam kje so pisoarji, ko grem ven pogledam vrata in sem moral 2x pogledati, da sem videl, da je ženski wc :P
nisi edini :) jaz preverim, ce so pisoarji :) ce jih, preverim se sosednja vrata :)
Kaj pa beseda knjižiti, poknjižil sem račun. Čeprav se v računovodske knjige ne vpisuje že več kot 30 let…
financarji pa bodo te izraze uporabljali še naprej…