Zadnja leta se poskuša najti sveti gral – način monetizacije vsebin na spletu. Od raznih poskusov Piano sistema, Doublerecalla in ostalih je ostalo bolj malo, še vedno pa bi radi mediji našli način monetizacije svojih vsebin. Način, kako bi uporabnike prepričali v to, da bodo plačali za dostop do njihovih vsebin – vprašanje za milijon dolarjev in kdor ga bo odkril in osrečil na eni strani bralce in na drugi založnike, bo rešil velik problem medijev v sedanjosti.

Kaj mene, kot bralca prepriča, da bi potegnil iz žepa kartico in plačal za članke na različnih novičarskih portalih? Dajte mi informacije, od katerih bom imel korist in rade volje vam jih plačam..

  • s preverjeno vsebino in za katero bi stal pisec, saj je dovolj nepreverjenih informacij, ki nam jih mediji plasirajo, predvsem pa se na ta način (predvsem s teatraličnimi naslovi) igrajo z nami, da si pridobivajo večje število klikov! Torej ne želim ne levih, niti desnih informacij, ampak si želim preverjena dejstva, za katera si mora novinar vzeti malce več kot par minut časa, da spiše članek in pod katerega se podpiše.
  • dostop do digitalnih vsebin na različnih elektronskih napravah – če bom plačeval za vsebine, potem želim enako uporabniško izkušnjo na svojem telefonu, iPadu, Tabu in računalniku. Ja, najprej je potrebno preurediti spletna mesta in šele potem zapirati vsebine!
  • vsebine brez oglasov! Če bom plačeval naročnino, potem hočem, da se mi nikjer ne prikazujejo “pop-upi” in ostalo sranje, ki se mi ponavadi začne odpirati na medijskih portalih. Predvsem pa si želim vsebino brez prikritega oglaševanja, kjer se zapakira v zgodbo oglaševanje posameznega izdelka, ali storitve.
  • informacije, ki jih ni mogoče dobiti nikjer drugje – STA novice, ki se malček “predelajo” lahko preberem na vsakem internetnem portalu! Rad bi avtorsko vsebino, ki bi jo pisali ljudje, ki imajo rezime, oz. ki vedo kaj je novinarstvo in ne bi zgolj prevajali člankov.

Predvsem pa bodo založniki morali začeti razmišljati o vsebini – kaj je tisto, kar ljudje želimo. Kaj je tisto, kar nas pritegne in kaj je namenjeno samo sebi. Ampak o tem se v Sloveniji pogovarjamo že par let, vendar do sedaj še ni bilo nobenega konkretnega rezultata teh pogovorov, saj je vsebina še vedno enaka. Predvsem pa se morajo založniki zavedati, da je malo informacij dejansko tako koristnih, da bi ljudje plačali za njih, ker bi imeli dejansko korist od njih.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.