Lidl Slovenija praznuje 10 let / nagradne igre / svetlobne vitrine / Nina Pušlar

Lidl Slovenija v teh dneh praznuje 10 obletnico. Ob obletnici so pripravili dneve veselje, organizirali brezplačen prevoz po Ljubljani po progi številka 10 (ki sicer ne obstaja, ampak ta sedaj vozi do Lidlovih trgovin), pripravili bogato nagradno igro (preko 100.000 nagrad), pripravli svetlobno vitrino na Slovenski cesti, kjer lahko dobite kodo za sodelovanje v nagradni igri, prav tako pa so pripravili tudi novo oglaševalsko kampanjo v navezi z agencijo Luna TBWA..

Predstavnike medijev je Lidl v torek povabil na dokaj nenavadno predstavitev aktivnosti. Zbrali smo se pred hotelom Slon, stestirali delovanje svetlobne vitrine (citylight na Slovenski cesti), kjer lahko vsak mimoidoči pridobi kodo za sodelovanje v nagradni igri s svojim nasmehom in se z avtobusom odpeljali po liniji 10, ki ne obstaja, do Lidlove trgovine na Rudniku.

Da bi bilo vse skupaj še malce bolj zanimivo, nam je na avtobusu pela Nina Pušlar, ki je pripravila tudi obe pesmi za Lidlova spota – ja, na spodnji fotografiji sem jaz, ko pojem (karkoli že naj bi to bilo iz mojih ust) skupaj s Tino Cipot. Upam, da se ta posnetek nikoli ne znajde nekje na netu, ker moje pevske sposobnosti so res slabe.

Pred Lidlovo trgovino na Rudniku nas je čakala hrana, prav tako pa tudi izlet v trgovino, kjer smo lahko unovčili bone iz nagradne igre. Sam sem padel v zanimiv pogovor z Gregorjem Kosijem, direktorjem podjetja Lidl Slovenija, ki me je navdušil s svojo preprostostjo, predvsem pa iskrenostjo.

Aha. Nagradna igra vas zanima, kajne? Kako sodelovati in dobiti “srečke”?

  • citylight (svetlobna vitrina na Slovenski), kjer boste za nasmeh prejeli kodo s katero boste lahko sodelovali v nagradni igri
  • nakup nad 10 eurov v trgovinah Lidl, ki vam prinese takojšnjo nagrado, ali pa kodo, s katero se potegujete v žrebu za glavno nagrado / 10 let brezplačnih nakupov v Lidlu
  • sodelovanje v anketi / http://www.lidl.si/sl/10let-nagradna-igra-brez-nakupa.htm

Več informacij:

p.s.: fotografije je naredil Marko Pigac

  1. Za neverjet toliko kupcev iz Celja,Sevnice in tako naprej pa se da ne pozabim najvec kupcev je iz bivse ex YU pa samo domacini izrebani in to je ena velka GOLJUFIJA fuj ne grem vec v Lidla. Amen.

Komentarji so zaprti.