Oglase večinoma kritiziram. Ampak včasih pa je potrebno oglas tudi pohvaliti. In Zavarovalnica Triglav je s svojim oglasom za paket sprosti čas dosegla pri meni to, da ko zaslišam komad banda Trio – Da Da Da, “skočim pred televizijo” in začnem “muvati”.
- Tuš / doma v Sloveniji / ko gre oglaševanje zelo zelo narobe
- Nove dimenzije so zaznamovale leto 2016
- BMW Films: The Escape / Clive Owen in Dakota Fanning
- Donat Trump #topshit / Make Digestion Great Again
V čem je posebnost oglasa? V glasbi! Priznam, da mi dolgo časa ni bilo jasno za kaj je oglas – ali je za Škodo, mogoče za Seat. Mogoče je oglas za kakšne športne aktivnosti. Ampak to je nepomembno. Pomembno je, da so ustvarili “Pavlov” efekt s komadom iz leta 1982 in tako dobili pozornost generacije, ki je sedaj njihova ciljna skupina. In ja, na koncu oglasa je jasno komunicirano za kaj gre.
Ne vem katera agencija stoji za tem oglasom, vendar so zadeli žebljico na glavico. Včasih je potreben samo nostalgičen komad in vse skupaj izpade odlično. Če bi sedaj naredili “interaktivne billboarde ali citylighte”, kjer bi se začel rolati ta komad, ko gre nekdo mimo, bi bila pa popolna zmaga. Zanimivo bi bilo v tem primeru snemati ljudi, ker verjetno nisem edini, ki začne “muvati” na ta komad..
Slišal sem samo 2 sekundi oglasa – popolna kopija nemškega oglasa za zavarovalnico DA Direkt. Saj reklam je še nekaj, ampak tale je res kopija. Mimogrede, original mi je bolj smešen.
Original na youtubu: https://www.youtube.com/watch?v=3Cx2MCVueIg