Uporabniki Twitterja so ponoči raztrgali oglas za Pepsi, kjer ima glavno vlogo Kendall Jenner – iz klana Kardashian (Caitlyn Jenner (oče), Kris Jenner (mati)). Zakaj? Oglas ima preveč podobnosti z dogodkom lanskega julija v Baton Rougeu in Ieshio Evans – ki je ponudila svoje roke policistom, da jo uklenejo – kot Kendal ponudi “piksno” Pepsija.

Izkoriščanje takšnih dogodkov za oglaševanje je bilo vedno na meji. Včasih je javnost sprejela takšne oglase, ampak v tem primeru se je zgodilo nekaj, kar niso pričakovali pri Pepsiju. Twitter je zelo zelo zelo negativno odreagiral na oglas. In v tem primeru se Pepsi ne more tolažiti s tem, da se govori o njih.

No, marsikdo bo rekel, da je pomembno, da se govori o Pepsiju. Jaz dvomim, da bo še kdo želel delati z Kendall Jenner.

Odzivi na Twitterju?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.