Uporabniki Twitterja so ponoči raztrgali oglas za Pepsi, kjer ima glavno vlogo Kendall Jenner – iz klana Kardashian (Caitlyn Jenner (oče), Kris Jenner (mati)). Zakaj? Oglas ima preveč podobnosti z dogodkom lanskega julija v Baton Rougeu in Ieshio Evans – ki je ponudila svoje roke policistom, da jo uklenejo – kot Kendal ponudi “piksno” Pepsija.
Izkoriščanje takšnih dogodkov za oglaševanje je bilo vedno na meji. Včasih je javnost sprejela takšne oglase, ampak v tem primeru se je zgodilo nekaj, kar niso pričakovali pri Pepsiju. Twitter je zelo zelo zelo negativno odreagiral na oglas. In v tem primeru se Pepsi ne more tolažiti s tem, da se govori o njih.
No, marsikdo bo rekel, da je pomembno, da se govori o Pepsiju. Jaz dvomim, da bo še kdo želel delati z Kendall Jenner.
Odzivi na Twitterju?
In Baton Rouge, LA, Ieshia Evans didn’t meet the same reaction as Kendall Jenner from police when approaching during a protest. #pepsiad pic.twitter.com/OjJg2zDlDu
— BD_PR (@Brittany_AD) April 5, 2017
Ops!…Looks like someone forgot there @pepsi #Pepsi #PepsiAd pic.twitter.com/SqMqbmzzpB
— Jenn Gunn (@JDGunn) April 5, 2017
It’s the Pepsi Generation
Comin’ at ya,
goin’ strong..#PepsiAd pic.twitter.com/Q9fCdzZbp1— I_8_the_whole_thing (@theblackspotorg) April 4, 2017
To clarify, I’m pissed at the #PepsiAd bc this is what happens if you walk toward police barriers. No soda protects PoC from police violence pic.twitter.com/6lrNluHUBf
— Stef Sanjati (@stefsanjati) April 5, 2017
If I still drank soda I would proudly drink a Coke. #NeverPepsi #PepsiAd
— Greg Keller 🇺🇸 (@GregKellerROC) April 5, 2017
#PepsixKendall #PepsiAd Powerful message Pepsi pic.twitter.com/DN4bvX8tRh
— Stuart Moulds (@elastikos) April 5, 2017
The correct way to hand a #Pepsi to a police officer #PepsiAd pic.twitter.com/SZUpScaoOG
— Owen Tingle (@Owen_Tingle) April 5, 2017