Se še spomnite oglasov za Frutek, Čunga Lungo, Viki kremo, Zastavo101? Se vam oglasi zdijo kaj drugačni? Oglaševalskim agencijam ni bilo potrebno razmišljati o tem, kako bo njihova akcija 360 in kako bodo z istim sporočilom dosegli vse komunikacijske kanale, s čimer se sedaj bojujejo agencije.
- Oglasi, ki jih ne štekam več / ali je oglaševanje še seksi?
- Ko je bilo oglaševanje še oglaševanje
- Ko je bilo oglaševanje še brez omejitev
Ni bilo CGIja, ni bilo specialnih efektov. Oglasi so se snemali precej dlje časa, kot se snemajo sedaj, ko dobiš v ponedeljek brief, v petek pa je oglas že v “primetimeu” na televiziji in ljudje doma pred velikimi zasloni zehamo od dolgčasa pred njim.
Večina oglasov v zadnjem času je obvestilnih in oglaševanje ni več tako seksi, kot je bilo nekoč, ko so si kreativci še dali duška, ko so ustvarjali zgodbe za velike blagovne znamke in ko so se trudili biti drugačni in inovativni.
- Zgodbe prodajajo – če jih govorijo pravi ljudje
- Tuš / doma v Sloveniji / ko gre oglaševanje zelo zelo narobe
- Zavarovalnica Triglav / oglas sprosti čas / Trio / Da Da Da / fenomenalno
Tudi sedaj se še, vendar so oglasi nekaj, kar si nič več ne gledamo na televiziji – saj takrat preklopimo kanal. Si pa pogledamo tuje oglase na YouTubeu in si predstavljamo, zakaj hudiča se naši kreativci ne lotijo česa takšnega.
Prav zanima me letošnja bera oglasov na SOFu. No, ti spodnji oglasi pa me popeljejo v nek drug, čaroben in otroški svet.
Radi imamo mleko
RTC Krvavec – Jože, mi smo pripravljen, požen
Čunga Lunga
Frutek Fructal
Viki Krema
Kolinska Krompir
Radenska
Cedevita
Reklama za avto Zastava 101
Zajčki cik cak
Slovenija moja dežela / Slovenia my country