Se še spomnite oglasov za Frutek, Čunga Lungo, Viki kremo, Zastavo101? Se vam oglasi zdijo kaj drugačni? Oglaševalskim agencijam ni bilo potrebno razmišljati o tem, kako bo njihova akcija 360 in kako bodo z istim sporočilom dosegli vse komunikacijske kanale, s čimer se sedaj bojujejo agencije.

Ni bilo CGIja, ni bilo specialnih efektov. Oglasi so se snemali precej dlje časa, kot se snemajo sedaj, ko dobiš v ponedeljek brief, v petek pa je oglas že v “primetimeu” na televiziji in ljudje doma pred velikimi zasloni zehamo od dolgčasa pred njim.

Večina oglasov v zadnjem času je obvestilnih in oglaševanje ni več tako seksi, kot je bilo nekoč, ko so si kreativci še dali duška, ko so ustvarjali zgodbe za velike blagovne znamke in ko so se trudili biti drugačni in inovativni.

Tudi sedaj se še, vendar so oglasi nekaj, kar si nič več ne gledamo na televiziji – saj takrat preklopimo kanal. Si pa pogledamo tuje oglase na YouTubeu in si predstavljamo, zakaj hudiča se naši kreativci ne lotijo česa takšnega.

Prav zanima me letošnja bera oglasov na SOFu. No, ti spodnji oglasi pa me popeljejo v nek drug, čaroben in otroški svet.

Radi imamo mleko

RTC KrvavecJože, mi smo pripravljen, požen

Čunga Lunga

Frutek Fructal

Viki Krema

Kolinska Krompir

Radenska

Cedevita

Reklama za avto Zastava 101

Zajčki cik cak

Slovenija moja dežela / Slovenia my country

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.