Ko dobiš elektronsko sporočilo z naslovom “Ste vedeli, da po novem na hrvaški meji zahtevajo zavarovanje za tujino?” klikneš nanj. Nepomembno je, da gre za zavajanje v naslovu, da bi čim več prejemnikov kliknilo in odprlo elektronsko sporočilo – šteje zgolj število odprtih sporočil, kajne Coris?
- Motivacijski slogani / do what do wilt / do shit you love
- Zala. Tvoja druga pipa / kaj naj bi to pomenilo?
- Slovenija, dežela naravnih talentov / lahko si, kar si želiš biti
Ko odpreš sporočilo, te čaka besedilo: Seveda se šalimo! In to naj bi bila zavarovalnica, ki ponuja zavarovanja?
Prav plastično si predstavljam, da imam pri njih sklenjeno zavarovanje in se mi ob primeru nezgode zgodi situacija, ko mi povedo, da so se samo šalili in v bistvu nimam pri njih sklenjenega zavarovanja.
Nekako razumem, da se je treba lotiti “online prodaje” na čudne načine, s še bolj čudnimi naslovi, ki prinašajo klike. Pa vendar obstaja razlika, če gre za zavarovanja, ki so sama po sebi nekaj resnega, ali pa če gre za “goji jagode”, ki jih itak nihče več ne jemlj resno.
Ali se splača zavarovalnici, v tem primeru Corisu uničiti “reputacijo” zaradi par klikov več? Ne vem in težko sodim, vendar če izhajam iz pragmatičnosti – blagovno znamko gradiš dolga leta in vložki so zelo veliki. Vendar jo lahko uničiš zelo hitro in z zelo majhno neumnostjo. V tem primeru ne gre za uničenje blagovne znamke, gre pa za zelo čuden odnos do strank. Neresno in neprofesionalno. In to elektronsko sporočilo ne bo uničilo blagovne znamke, prikaže pa stanje na tem področju v Sloveniji.
Zavarovance pač lahko nategneš – na tak, ali drugačen način. Očitno. Zame je tole precej velik komunikacijski fail in očitno so dobili v oddelek “marketinga” nekoga, ki je bil zverziran v “push fake” svetu..
Kljub zgroženosti si pa uporabil isti naslov in zavajal še ti :)
xy
in zakaj bi morala biti zavarovalnica vedno resna, nekdo, ki prodaja goji jagode pa se lahko heca po mili volji? Tudi zavarovalnica se lahko “šali”, pomembno je, da osnovno poslanstvo opravlja tako, kot je treba. Če potem ga, je to že druga zgodba,a zakaj bi delali razlike. Vsi se lahko zabavamo in smo smešni, dokler svoje poslanstvo opravljamo tako, kot je prav. Tudi Karlu Erjavcu in ostalim humoristom bi oprostili vse štose, če bi sicer delali, kot je treba. Predvsem pa s takšno objavo verjetno niso nikomur povzročili nobene škode. No, ukradli so jim nekaj časa, ker so kliknili na povezavo, to je res. Ampak ti si potem nekje pri koncu vrste tistih, ki lahko nekomu očitajo krajo časa :)
no, ce si lahko to dovoli zavarovalnica, je potem mogoce naslednji njen korak to, da v bistvu ti povejo, da si placeval zavarovanje, ampak nisi zavarovan..
v svetu zavarovalnistva, bancnistva in podobnih institucij, bi morali biti zelo pazljivi, ko to pocnejo.. :(
zakaj v svetu bancnistva in zavarovalnistva, drugje pa ne? pravila naj bodo enaka za vse, zakaj bi delali razlike
ker je to svet, ki ima svoja pravila.. :(
cloveska neumnost sicer ne pozna meja pa vendar, kaj res misliš, da je kdo sklenil zavarovanje, ker je mislil, da ga zaradi vsebine “oglasa” mora? vseeno ne podcenjujmo ljudi.
tale blog ima ogromen, a povsem neizkoriscen potencial, da bi opozarjal na resnicne probleme, ki pestijo našo družbo (revščina, lakota, korupcija, gospodarski kriminal ipd), ampak taksnih tem nihce ne bo sugeriral, kot npr. zgoraj izpostsvljeno, kajne.
Eh, meni se je pa zdelo posrečeno. Ob takšnem naslovu sem takoj kliknil, drugače niti približno ne bi. Zameril jim pa tudi nisem.