Ko dobiš elektronsko sporočilo z naslovom “Ste vedeli, da po novem na hrvaški meji zahtevajo zavarovanje za tujino?” klikneš nanj. Nepomembno je, da gre za zavajanje v naslovu, da bi čim več prejemnikov kliknilo in odprlo elektronsko sporočilo – šteje zgolj število odprtih sporočil, kajne Coris?

Ko odpreš sporočilo, te čaka besedilo: Seveda se šalimo! In to naj bi bila zavarovalnica, ki ponuja zavarovanja?

Prav plastično si predstavljam, da imam pri njih sklenjeno zavarovanje in se mi ob primeru nezgode zgodi situacija, ko mi povedo, da so se samo šalili in v bistvu nimam pri njih sklenjenega zavarovanja.

Nekako razumem, da se je treba lotiti “online prodaje” na čudne načine, s še bolj čudnimi naslovi, ki prinašajo klike. Pa vendar obstaja razlika, če gre za zavarovanja, ki so sama po sebi nekaj resnega, ali pa če gre za “goji jagode”, ki jih itak nihče več ne jemlj resno.

Ali se splača zavarovalnici, v tem primeru Corisu uničiti “reputacijo” zaradi par klikov več? Ne vem in težko sodim, vendar če izhajam iz pragmatičnosti – blagovno znamko gradiš dolga leta in vložki so zelo veliki. Vendar jo lahko uničiš zelo hitro in z zelo majhno neumnostjo. V tem primeru ne gre za uničenje blagovne znamke, gre pa za zelo čuden odnos do strank. Neresno in neprofesionalno. In to elektronsko sporočilo ne bo uničilo blagovne znamke, prikaže pa stanje na tem področju v Sloveniji.

Zavarovance pač lahko nategneš – na tak, ali drugačen način. Očitno. Zame je tole precej velik komunikacijski fail in očitno so dobili v oddelek “marketinga” nekoga, ki je bil zverziran v “push fake” svetu..