Kako veš, da se pričenja poletna sezona? Začenjajo se dela na naših avtocestah in posledično smo vsak dan priča več kilometrskim zastojem na avtocestah po Sloveniji. Kako predvidljivo, mar ne?

Prejšnji teden je bil nekaj posebnega. Priznam, vsak dan opažam zastoje in gužvo, vendar 24 kilometrski zastoji so bolj rariteta, kot vsak dan in tudi zastoji od Trojan do Ljubljane niso ravno na dnevnem repertoarju. Da vožnje po obvoznici okoli Ljubljane, ali pa prebijanja iz enega konca Ljubljane do drugega niti ne omenjam. Kaos in stran vržene ure v avtomobilu, medtem ko ni bilo nobene akcije, ali pa policije, ki bi dala občutek, da se nekaj dogaja na avtocesti in ne stojimo v koloni za to, da stojimo.

Razumem. Nesreče se dogajajo. Nastajajo zastoji. Vendar po drugi strani pa bo rad razumel, zakaj se ostankov nesreče, sploh v primeru, ko ni težjih poškodb in je samo gmotna škoda, ne odstrani s ceste in tako sprosti vožnja vozil? Zakaj se takrat ne pojavi kup policistov na motorjih, ki bi usmerjali promet, predvsem pa kaj hudiča delajo DARSovci, ko pride do nesreče na avtocesti.

Pred časom so kupili  “ograjo”, ki preprečuje firbcem fotografiranje in ustavljanje. Kupili so tudi 3D skener, ki naj bi poskrbel za hitrejše reševanje takšnih situacij. Pa vendar – ob zadnji nesreči na avtocesti niso uporabili ne enega, ne drugega. Kot da bi se delali norca iz voznikov, ki so čakali v 24 kilometrski koloni na avtocesti.

Verjetno ima DARS pripravljen načrt “evakuacije” in reševanja ob prometnih nesrečah. Ampak zakaj hudiča tega nikoli ne uporabijo? Zakaj se ob najmanjši praski na avtocesti ves promet ustavi, namesto, da bi odstranili vozilo in odpadle dele in potem to reševali na odstavnem pasu?

Zanima me, če je kdo kdaj izračunal kakšna poslovna škoda nastane, ko je avtocesta zaprta par ur in je s tem onemogočen pretok blaga in ljudi? Verjetno nihče, saj ni pomembno, kajne? Tudi to, da za pot, za katero potrebujem ponavadi 30 minut porabim skoraj dve uri je povsem nepomembno!

Mogoče pa bi bilo smiselno, če bi DARS končno začel komunicirati in obveščati javnost o tem, kakšna je njihova strategija ob prometnih nesrečah na avtocestah – ker očitno ljudje tega ne vedo. Se spomnite, kako do pred par leti nismo vedeli, kako se pravilno postaviti ob zastojih? Pa smo potem na primeru gasilskega vozila, ki je bilo na nujni vožnji, prišli do informacij o tem – da tega, da bi to morali vsi vedeti in poznati, niti ne omenjam!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.