Če želite viralno vsebino z influencerji / Pici & Pero sta pravi naslov

Bodimo iskreni. Zadnje pol leta so vsi marketingarji v Sloveniji odkrili, da so influencerji kul. To, kar je bil trend v tujini že pred n-leti je končno prišlo tudi do nas. “Bazen” influencerjev v Sloveniji je precej v riti, posledično je tudi težko najti posameznike, ki bodo pomagali pri večanju prepoznave blagovne znamke. In če želite viralno vsebino, potem sta Pici & Pero pravi naslov za vas.

Verjetno me bo kdo vprašal, če sem padel na glavo. Ona dva sta delala sranje, dobila kazni, itd itd itd … Vsega tega se zavedam, prav tako pa se zavedam, da je ravno to, življenje na robu, zanimivo za velik del populacije, ki jo želijo marketingarji nagovarjati. Še več. Mlajšim sta všeč. In imata doseg. Tako velik, kot ga nima nihče drug v Sloveniji.

Če samo pogledam njun “joke na Despacito”, ki ima na Facebooku krepko preko 8.000.000 ogledov, potem je verjetno vse jasno. Ja, takšne vsebine imajo radi in v takšne vsebine lahko “skriješ” marsikatero subliminalno sporočilo, ali pa konkretno oglas.

Pa vendar, zakaj se v Sloveniji marketingarji ne upajo delati z njima? Verjetno ravno zaradi zgoraj omenjenih stvari – po drugi strani pa sta to osebi, ki dejansko res lahko naredita, preko svojih komunikacijskih kanalov, vsebino viralno.

Ampak ne, marketingarji se raje odločajo za “by the book” Instagram influencerje, ki kupujejo sledilce in ki kupujejo lajke – o tem se je razpisala Tamara v zapisu Kdo je vplivnež na Instagramu. Zelo se strinjam z njo, da je v tem času vse preveč fejka in da se vse lahko kupi za primeren denar.

Če sem pred skoraj letom dni, ko sem prvič pisal o Pici & Pero showu napisal – upam, da ju oglaševalci čim pozneje odkrijejo, pa sedaj spreminjam svoje mnenje. Upam, da ju bodo oglaševalci čim prej začeli klicati in da bosta pokazala kaj je to viralna vsebina – ne, fotografija, ki jo objavi nekdo na Instagramu in dobi tisoč lajkov ne sodi v isto kategorijo. Še daleč ne. In ja, jebeš brand awareness, če ni nihče več zvest blagovni znamki!

  1. Ti se hecaš, ali se ti je pa psihično stanje precej poslabšalo, da reklamiraš ne samo neumnosti ampak kriminalce. Modela sta kriminalca.

Komentarji so zaprti.