Pomembno obvestilo / otvoritev centra Lesnina Ljubljana Brdo

Videl sem na Twitterju in nisem doživel v živo. Na vozilih se je včeraj pojavilo kup “obvestil”, ki na prvi pogled izgledajo kot kazni, ki jih napiše mestno redarstvo, ali policija – pomembno obvestilo. Vendar je bilo namesto kazni v njem zapakirano vabilo na otvoritev centra Lesnina Ljubljana Brdo in možnost pridobitve nagrade.

Seveda je ta poteza dvignila kri marsikateremu in marsikdo negoduje zaradi tega. Moj pogled na to je malce drugačen. Živimo v svetu, ko je težko pritegniti pozornost. Oglaševalci nas na vseh koncih bombardirajo z oglasi in postali smo imuni – preskočimo vse, kar zgleda kot oglas.

In kdorkoli je izpeljal tole akcijo – sicer je deja vu in v tujini dostikrat uporabljen element, je zadel žebljico na glavico. Ko prideš do avta, ki si ga parkiral nekje ob cesti in te čaka “Pavlov efekt” obvestilo – seveda je prva misel kazen in ko preveriš obvestilo ugotoviš, da ti ne bo treba seči v žep in plačati 40 eurov kazni, se ti rahlo nasmehne.

Je pa tudi res, da je marsikomu to obvestilo dvignilo pritisk, saj misel na kazen ni ravno prijetna. No, pa vendar. Če bi bili pri Lesnini pametni, bi v spremni tekst zapisali, da lahko sedaj teh 40 eurov, ki bi jih morali dobiti kot kazen zapravijo pri njih in bodo dobili polovičen popust na skupni znesek.

p.s.: o tem, ali lahko nekdo lepi takšna obvestila na avto ne bom razpravljal. Ne. Ne sme jih. Kot ne sme nihče zatikati “flyerjev” za brisalce.

  1. Meni osebno vsiljevanje reklam ni všeč. Prej nasprotno. Tako odbijejo, da četudi bi nek izdelek, storitev… morda kupila, ga potem ne.

  2. Nad čem se zgražamo? Nad reklamami?
    Me zanima, kdo od ogorčenih je že prijavil katerega od medijev, tudi nacionalko, ker nam tričetrt časa nabijajo v glavo reklame, ki obljubljajo nemogoče? Kdo je že prijavil kateregakoli od ponudnikov, ko je v naš e-nabiralnik ali pa celo v osebni mobi priletela nezaželena pošte? Je bil kdo že zgrožen nad tem, kaj vsega boga od reklam nam je prvarček prinesel iz šole na prvi šolski dan? Smo/ste ukrepali?

    Ni kriv tisti, ki se trudi prodat. Kriv je ZAKONODAJALEC, ki dopušča včasih prave svinarije in ne kaznuje tistih, ki nam v reklamah lažejo. Pa kako jih bo kaznoval tisti, ki tudi sam na debelo laže???

    1. Sam sem veckrat prijavil izvajalce reklamnih storitev, ki se ne drzijo veljavne zakonodaje. (Reklame v nabiralniku nalepki navkljub) Televizije pa ne gledam, tako da ne vem kaksna je situacija tam.

Komentarji so zaprti.