Denise Dame je prejšnji teden napolnila Citycenter v Celju. V soboto pa so organizatorji prodali 18 kart (vir) za predstavitev remiksa Kupi mi Guči v Cvetličarni v Ljubljani. Kaj to pomeni?

Ko sem gledal posnetke Denise Dame iz Celja, mi je vse postalo jasno – tam so bila dekleta, krepko pod 15 let, kar pomeni, da je to njena ciljna publika, ki jo spremlja na njenem YouTube kanalu. Ta publika je sicer super za “nabijanje” števila ogledov, za oglaševalce pa ta publika ni zanimiva. Ampak živimo v Sloveniji, kjer je to povsem nepomembno.

V soboto je imela Denise Dame premiero svojega remiksa Kupi mi Guči v Cvetličarni. Glede na to, da sem dan prej slišal za ta dogodek, sem razmišljal o tem, koliko ljudi bo prišlo tja zaradi nje – poigraval sem se s številko okoli 100. Pa vendar sem se zmotil, saj kljub temu, da je bila to “ornk zabava”, je bilo po poročanju Siola do 1. ure prodanih zgolj 18 vstopnic.

To je dejanski pokazatelj aktivacije ljudi – resničnost in splet sta seveda dve različni stvari. In v tem primeru ne gre za njuno sinergijo, ampak za dejansko stanje, ki pa se ga očitno marsikdo niti ne zaveda.

Seveda je Denise Dames pripravila jokajoč video, kjer prizna, da ima probleme z alkoholom – zelo smart spin, če mene kdo vpraša, saj nikjer ne omeni, da je nastopala “sama zase”, ampak se opravičuje za to, da je bila evforična, metala mikrofon, slekla majico. V bistvu, kapo dol za tak spin. Niti Damjan Murko ni bil nikoli tako briljanten v svojih izjavah.

Denise Dame je izkoristila svojih pet minut slave …

One Response to Denise Dame in 18 prodanih kart v Cvetličarni za predstavitev remiksa Kupi mi Guči

  1. Anonimno pravi:

    Tjah… glede na njena leta in temu primeren domet (tudi po tvojem tolmačenju, bi presodil) je to kar dober domet. Ni veliko 15 letnic, ki so to probale, kaj sele naredile. Drzi?

    Mislim, da bo talele pucara se kar nardila kaksen “gangam-stye” :-)

    Finančnega učinka verjetno še ni… kljub temu pa renomirani HAD piše o njej :-)

    Respect!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.