Silvestrski poljub je ena izmed tistih pesmi, ki jih slišimo vsako leto v tem času (in marsikomu gre na kakšen organ). Alfi Nipič, ki stoji za pesmijo, pa se je očitno letos odločil, da bo svoj “influens” izkoristil tako, da bo oglaševal pirotehnična sredstva, ki jih prodajajo v trgovinah Obi. V radijskem oglasu …

Vsak si lahko sam izbere produkte, ki jih oglašuje. Tudi Alfi Nipič. Ampak v tem primeru gre za pirotehniko, ki je precej na meji in bi zanjo lahko veljala tudi prepoved oglaševanja. Ampak očitno se lahko pri nas oglašuje to in Alfi v oglasu hvali pirotehniko, ki bo še dodatno “popestrila” najdaljšo noč v letu.

Ja, denar naredi svoje. In kdo sem jaz, da bi pizdil nad tem? Če on želi oglaševati pirotehniko – in če se za to dobro počuti (očitno mu je denar več vreden, kot pa recimo prsti kakšnega otroka), potem naj to počne. Jaz pa bi veliko raje, da bi posodil svojo pesem in sodeloval v oglasu, kjer bi opozarjal na nevarnost pirotehniko in izrazil skrb za vse tiste, ki jih je strah pokanja in svetlobnih efektov. Ampak očitno Alfija boli k …, v končni fazi gre za denar …