Kako veš, da je čas, ko je potrebno kupiti letno vinjeto? Na družbenih omrežjih se pojavi cel kup nagradnih iger, kjer lahko zadanete letno vinjeto. Sicer jaz ne poznam nikogar, ki bi jo že dobil, ampak ljudi očitno to ne moti preveč – če sklepam po številu lajkov pod vsako tako objavo.
- Modre vinjete za leto 2018 / cena vinjete za osebna vozila ostaja 110 evrov
- Prometne nesreče na avtocesti / vinjeta je za parkirnino, ne za cestnino
- Ste že dobili brezplačno vinjeto na Facebooku?
Letne vinjete so očitno zelo iskano blago in posledično se community managerji vsako leto odločijo, da bodo pripravili nagradno igro, kjer bodo podelili letno vinjeto. Vse, kar morate storiti je:
- všečkate stran
- delite objavo med prijatelje
- v komentarju označite 3 prijatelje, ki potrebujejo letno vinjeto
Zelo preprosto. Sam sicer dvomim, da res kdo podeljuje vinjete na Facebooku, ampak če ljudje verjamejo v to in se z veseljem pofočkajo pod vsako tako objavo – zakaj pa ne? Naj vsak dela kar želi, kajne?
No, pa vseeno včasih res ni potrebno skočiti na vsako prvo žogo, sploh v primeru, ko gre za Facebook stran, ki je bila šele vzpostavljena. V tem primeru gre zgolj za nabiranje všečkov z vinjetami – ki vedno deluje. Sicer vas ne stane nič, če všečkate, delite in komentirate – ampak zgolj smetite Facebook in edino korist od tega ima upravljavec Facebook strani.
Še bolj zanimiv primer pa je bil včerajšnji primer objave Pošte Slovenije, ki ne organizira nagradne igre in ne podarja vinjete – vendar ljudje očitno tega sploh ne opazijo. Delijo kot nori in še bolj všečkajo. Ja, malce kreativno pomaga, kajne?