Ko še neustanovljena stranka Marjana Šarca prehiti SDS

Pred par dnevi je Pop TV objavil rezultate ankete, ki jih je za njih pripravila Mediana Pulse, na katerih je bila najbolj priljubljena še neustanovljena stranka Marjana Šarca z 12,3 odstotno podporo. Na drugem mestu je stranka SDS, ki je dobila 8,7 odstotka.

Marjan Šarec je že pred leti ustanovil Listo Marjana Šarca, ki pa je dobila poseben zagon po njegovi kandidaturi na predsedniških volitvah, kjer ga je sicer premagal Borut Pahor, vendar je njemu to tlakovalo “pot v parlament”. Vsaj po rezultatih različnih anket, ki smo jim priča v zadnjih mesecih. Kljub temu, da še ni povsem jasno (vsaj jaz nisem nikjer zasledil), da bi se Marjan Šarec odločil, da bo šel na parlamentarne volitve, pa ga večina anket predstavlja kot “zmagovalca” le teh.

Nekako si ne predstavljam kako mora biti ostalim strankam, ki imajo svoje volilno telo, ki so prisotne na političnem parketu že vrsto let, predvsem pa, ki imajo “politike” v svojih vrstah. Očitno volivci nočejo takšnih profilov ljudi več, saj smo v času samostojne Slovenije ugotovili, da so ti ljudje tam bolj zaradi svojih koristi in svojih interesov – za narod se jim je pa malce “jebalo”.

Po drugi strani pa mi je fascinantno, da si ljudje v Sloveniji želijo nove in nove obraze. Kljub temu, da jim dajo podporo, pa so potem precej hitro razočarani, ko ni nič od sprememb, ki so jih bila polna usta kandidatov, ko so iskali podporo. Tudi tale trenutna vlada je dobila tako volitve, pa vendar niso storili ničesar – se jim pa je zgodila dobra gospodarska rast in tudi ostali kazalniki so jim bili v prid, kljub temu, da niso imeli nič pri tem. Nekateri imajo pač srečo, čeprav ne znajo voditi države, niti ne znajo reševati stvari, saj česarkoli se lotijo, to tudi “zajebejo”.

Mogoče pa je res prišel že čas v Sloveniji, da določeni ljudje, ki so na političnem parketu odstopijo svoj prostor mladim – kot je storila Ljudmila Novak v teh dneh in tako omogočijo, da se tudi mlajši dokažejo s svojimi idejami, predlogi, predvsem pa da priodobijo drugo ciljno javnost, ki jo nagovarjajo. Očitno so se premiki že začeli in letošnja jesen bo definitivno pestra.

Komentarji so zaprti.