DARS in večurni zastoj med Ljubljano in Vrhniko v soboto

Zadnje čase sem malce bolj pozoren na dogajanje na naših avtocestah. Kako se družba DARS pripravi na dela na avtocesti, kako označujejo in opozarjajo na delovne zapore, predvsem pa, kdaj se oni lotijo popravljanja cest. Komur se ne da brati – DARS po moji skromni oceni dela vse ravno obratno, kot bi sicer pričakoval … Zakaj?

Par primerov, ki bodo razjasnili zakaj mislim, da se DARS napačno loteva reševanja problemov in posledično bi morali določeni ljudje odleteti – ker očitno niso sposobni zagotoviti uporabnikom avtocest normalno izkušnjo.

Prejšnji teden sem se ponoči vračal po avtocesti proti Izlakam. Ko sem pripeljal v predor Trojane (v smeri proti Mariboru) sem “videl luč na koncu predora”. Le s to razliko, da je bil predor osvetljen tako močno, da sem za par sekund izgubil občutek kje sem. Če bi bilo pred menoj vozilo in bi zaviralo, bi se definitivno zaletel, saj sem pripeljal iz trde teme v najbolj svetel dan. Se zgodi, kajne?

Drugi primer so zastoji, ki so postali vsakdanjost. Vsako dan se zgodi kakšna nesreča in posledično uporabniki avtocest stojimo v kolonah. DARS ima infrastrukturo s katero lahko opozarja na takšne dogodke, predvsem pa s katero lahko razbremeni avtoceste. Če bi par sto metrov pred zadnjim izvozom pred prometno nesrečo postavilo obvestilno tablo o dogodku, bi veliko ljudi zapustilo avtocesto in razbremenilo zastoj – vendar DARS tega ne počne. Oni postavijo to obvestilno tablo na konec zastoja – in s tem ne storijo ničesar koristnega. Jih povsem razumem, saj zakaj bi skrbeli za zmanjšanje gužv in kolon na avtocestah. To ni njihovo poslanstvo, kajne?

Tretji primer – ko se zgodi nesreča na avtocesti in nastanejo zastoji. Zakaj ne postavijo zaščitnih ograd okoli nesreče, če je njihov izgovor za kolone to, da se ljudje ustavljajo ko vozijo mimo prizorišča nesreče in fotografirajo dogajanje? No, ta izjava je malce nerealna, saj če stojiš v koloni 10 km in več, potem ne moreš mimo prizorišča nesreče peljati 100km/h, ker preprosto ne gre. In po drugi strani me zanima, zakaj se ne odstranijo vozila na odstavni pas in potem počaka policijo – fotografije lahko naredi vsak s svojim mobilnim telefonom in s tem bo na naših avtocestah precej manj zastojev, ko pride do prometne nesreče kjer ni nihče poškodovan.

Še zadnji primer – sobotno popravljanje avtoceste proti Primorski. Mogoče bi bilo v tem primeru potrebno povprašati po zdravju odgovorne osebe na DARSu? Kdo se spomni, da je to optimalen termin? Kdo določi, da se takrat, ko bo največja fluktuacija Slovencev proti morju začne s prenavljanjem avtoceste?

Očitno DARSovci uživajo v tem, ko ljudje za vožnjo od Viča do Vrhnike porabijo skoraj 3 ure … Očitno nekdo na DARSu ne razmišlja o uporabnikih, ampak samo o tem, da je pač določene stvari potrebno zakrpati in če je sončna sobota, ko gre pol Slovenije proti morju, potem je to najboljša izbira dneva.

Žalostno, vendar vse bolj resnično je, da se mi zdi, da DARS vse to počne zanalašč. Da kljub vsemu ne razmišljajo o ljudeh na drugi strani, ampak jim je edino pomembno to, da oni nekaj delajo – in najbolj pogosto ravno takrat, ko bi bilo mogoče boljše, če tega ne bi počeli.

Sočustvujem z vsemi, ki ste ta vikend stali na naši avtocesti proti morju, ker se je DARS odločil, da bo popravljal ceste v soboto … Psi lajajo, karavana gre dalje.

  1. Pa kaj neki piše ta Požar??? Same neresnice…

    No, ta ponedeljek pa je delo na Slovenskih novicah začel domnevno neodvisni bloger Roni Kordiš, ustanovitelj bloga Had, nekdanji vidni politik stranke Zares in bivši uslužbenec famoznega podjetja Ultra. Kordiš sicer že nekaj časa napol prikrito dela v časopisni hiši Delo, je pa doslej pisal za prilogo Svet kapitala. Kako gre skupaj navzven reklamirano neodvisno blogerstvo s poročanjem za časopis, ki je v rokah tajkuna Stojana Petriča, lastnika Kolektorja, lahko samo ugibamo?! Prihod Rona Kordiša na tabloid Slovenske novice pa je dodatno pomenljiv tudi zato, ker je Kordiš del svoje blogerske kariere gradil prav na javnemu odporu ter zgražanju nad tabloidnimi (rumenimi) mediji, zdaj pa je pristal znotraj uredništva prvega, največjega in tudi najbolj znanega slovenskega tabloida. Denar in politika očitno zmoreta vse. Temu sicer strokovno pravimo “kadrovska konsolidacija medijev”.
    Roniju Kordišu je za prvi delovni dan na Slovenskih novicah prek twitterja srečo zaželel tudi Tomaž Štih. Citiramo: “Velikemu borcu proti polgrošnim medijem Roniju Kordišu – Hadu čestitamo za prvi dan službe na Slovenskih Novicah.” In dodal svoj komentar: “Kot nekoč G(regor). Repovž (odgovorni urednik Mladine), bo s svojim imenom podpisoval tekste G(regorja). Golobiča v dobro M(arjana). Šarca.” Spomnimo: Repovž je kot novinar Dela pisal članke o zavarovalnici Vzajemna, ki mu jih je po telefonu iz pisarne Bojana Petana, prvega človeka časopisa Dnevnik in DZS, pred pričami narekoval Golobič.

  2. Jaz pa podpiram delo čez vikende. Si ne predstavljam kakšna kolona bi šele bila med delovnikom ko se ljude vozimo na delo oz po službenih opravkih. Tu bi bilo veliko gospodarske škode v ozadju. Če je pa gneča čez vikend je pa manjša gosp. škoda samo v tem da se pač malo manj € porabi na naši obali.
    Menim pa tudi, da bi moral DARS takšna dela izvajati 24/7.

Komentarji so zaprti.