Ko v skupinskem delu nogometnega svetovnega prvenstva izpade Nemčija, je to priložnost za “ambush marketing”. No, v tem primeru niti ne gre za “ambush”, ampak zgolj za to, da ima podjetje zaposlenega “social media guruja”, ki ves kako odreagirati. Ali pa je to kreativna ideja agencije, ki je vnaprej pripravila par možnih scenarijev. V bistvu sploh ni pomembno, dejstvo je, da so zadeli žebljico na glavico.

To, da se aktualnim svetovnim prvakom ni uspelo uvrstiti naprej v osmino finala je bilo za marsikoga veliko presenečenje. Tudi Srbi so včeraj izpadli in se vračajo domov. Ampak nazaj k dvema letalskima prevoznikoma, Ryanair je v najboljši možni varianti izkoristil odhod Nemcev domov. Aeromexico pa se je na svoj način zahvalil Korejcem …

Ryanair je šel na besedo Löw (Joachim Löw je selektor) in zadel žebljico na glavico.

Aeromexico pa je pripravil malce drugačno akcijo, saj so ponudili kupcem kart za let iz Koreje v Mehiko 20 odstotni popust – Koreja, radi te imamo! Naši leti iz Mehike v Korejo imajo 20 odstotni popust. #VolamosConTodo #GraciasCorea

Bravo. Upam, da jim sledi še kdo, kajti prav rad pogledam takšne in drugačne bisere na družbenih omrežjih, predvsem pa ljudi, ki imajo jajca in delajo stvari z užitkom.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.